TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Skrevet 21. juni 2021 (endret) Hei, jeg lurer på om det er mulig å skru av dette (det som er markert i rødt i bilde nr.1) for godt, at de ikke kommer opp i det hele tatt? 🤔 Jeg liker ikke at YT lager en spilleliste av videoer som jeg liker, vil heller lage dem selv. Nytter ikke å trykke ikke intresert (se bilde nr.2 markert i rødt), de spillelistene kommer stadig opp. 😒😒 Bilde nr.1 Bilde nr.2 Endret 21. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Skrevet 21. juni 2021 (endret) Hva f'en mener du med det @Tako? 🙄 Endret 21. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM
Gjest Skrevet 21. juni 2021 Skrevet 21. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Hva f'en mener du med det @Tako? 🙄 Det kommer jo opp som et alternativ sammen med "ikke interessert". Det er hva jeg f`en mener med det.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Skrevet 21. juni 2021 Tako skrev (3 minutter siden): Det kommer jo opp som et alternativ sammen med "ikke interessert". Det er hva jeg f`en mener med det. Hvor i svarte ser du "ikke anbefal denne kanalen" knappen på bilde nr.2? 😳😳
Gjest Skrevet 21. juni 2021 Skrevet 21. juni 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (20 minutter siden): Hvor i svarte ser du "ikke anbefal denne kanalen" knappen på bilde nr.2? 😳😳 Jeg kunne fortalt deg hvordan blokkere/hindre fremtidig anbefaling hvis det alternativet ikke kommer opp ved videoen. Men det gidder jeg ikke siden du er så frekk i kjeften. Google it.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2021 Forfatter Skrevet 21. juni 2021 Tako skrev (6 minutter siden): Jeg kunne fortalt deg hvordan blokkere/hindre fremtidig anbefaling hvis det alternativet ikke kommer opp ved videoen. Men det gidder jeg ikke siden du er så frekk i kjeften. Google it. HÆ!! 😳 Hva feiler det deg? Stått opp feil siden av senga? Jeg har ikke vært frekk med deg. 😒 Gå og ta deg en bolle. Og forresten virkelig takk for hjelpen dud dud.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni 2021 Forfatter Skrevet 22. juni 2021 Er det noen andre som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå