Gå til innhold

AMD Athlon 64 3400+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sharky Extreme tar en titt på AMDs siste tilskudd til 64bit-rekken, Athlon 64 3400+

The Athlon 64 3400+ has finally delivered on the promise of the AMD64 mainstream design, and its high-end performance and economical platform costs have made the Athlon FX-51 virtually superfluous. AMD has delivered high-end performance at a more mainstream price, and the Athlon 64 3400+ has passed the Intel Pentium 4 at this market segment, while sending notice to the Athlon 64 FX high-end line. If AMD straps dual-channel DDR support onto a new Athlon 64 revision, there will be no stopping it.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste med dette er at 3200+ har droppet en god del i pris :)

Men multipliere opptil 11 er god å ha for de som har god kjøling og vil nå langt.

Skrevet

Herlig, 2500kr for 3200+ på Komplett. Bare få den inn på lager nå da, ser ut til at de norske leverandørene har problemer med å få tak i A64, har ventet en stund på 3000+ :roll:

Skrevet

SKID mand!

Jeg kjøpte en 3000+ siden de hadde den på lager. Fikk mitt Lian Li PC65B USB idag, sammen med et Asus K8V Deluxe. Sexy...

Skrevet

AMD64 har bl.a. innebygd minnekontroller, så ja - det er en del forskjell på hovedkort også. Men det er jo bare digg med oppgradering og utvikling!

Skrevet

:thumbup: Hehe! Jeg har fått mitt jeg! :thumbup:

Fungerer suverent!! Hehe!! :dribble::thumbs:

Så dere får jo vente i noen uker til de kommer til norge igjen da! ;) hehe Kos dere! for det skal jeg gjøre nå! :devil:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...