Jump to content
Sign in to follow this  
Snusmumriken83

Ny låt (Rock): Mad Sky - The One

Recommended Posts

Jeg har gitt ut ny låt! :woot:

"The One" handler om "The green eyed monster", eller på godt norsk "Sjalusi". Nærmere bestemt handler teksten om de gangene i livet man blir forelska uten å få gjengjeldt følelsene, og det skjer jo fra tid til annen  :wallbash:

Må presisere at låta ble skrevet for over 10 år siden, men har først spilt den inn nå i 2021, og har siden den gang fått meg både kone og barn, så har det veldig fint nå :lol: 

Håper du også har det fint! ;)

Finnes også på Spotify og Soundcloud

Dette var da kvalitet MadSky :) Likte det jeg hørte her. Stemmen din minte meg til tider om vokalisten i The Killers. God produksjon mellom hele og vokalene var tydelige og godt integrert. Fin låt.

SkyMarshall Arts skrev (På 6.5.2021 den 23.10):

Dette var da kvalitet MadSky :) Likte det jeg hørte her. Stemmen din minte meg til tider om vokalisten i The Killers. God produksjon mellom hele og vokalene var tydelige og godt integrert. Fin låt.

Takk for tilbakemelding SkyMarshall Arts ;) Kan det stemme at du tidligere kalte deg SkyMarshall? Mener å huske deg fra år tilbake, da jeg ga ut første albumet mitt 🍺

MadSky skrev (20 minutter siden):

Takk for tilbakemelding SkyMarshall Arts ;) Kan det stemme at du tidligere kalte deg SkyMarshall? Mener å huske deg fra år tilbake, da jeg ga ut første albumet mitt 🍺

Ja det stemmer det :) En gammel traver si.

SkyMarshall Arts skrev (4 timer siden):

Lukte på 40år mens man leser 20år gamle poster i historikken sin med tårer i øya 🧙‍♂️

😂 Om 40 år sitter vi på gamlehjem å mimrer om 60 år gamle poster!