Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Europe Online


Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke enda kan få bredbånd, men vil ha høy fart, har jeg sjekket noe som heter Europe Online som koster 1600 kr året, som er via satelitt (E-DSL).

 

Så jeg spør: Er de bra (bra fart, stabil, seriøs)

 

Men det som er dårlig, er det at man og må Internett opratør fra noen andre:( , men er det noen andre som man ikke trenger det? Men kan jeg også ringe med fasttelefoni hvis jeg på internett samtidig med ANALOG, så bør jeg slutte isdn abbonemange, når jeg får E-DSL, og kan jeg ringe med fasttelefoni da?

 

Og hvor stor parabol trenger jeg (Bor i troms)

 

Link: Europe Online

Endret av hwlars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel litt erfaring ja. Har vært lykkelig Europeonline-kunde siden april- 2002. Har idag ADSL, men opprettholder likevell medlemskapet fra EON. Bruker ikke E-DSL i dag, men harddisken fyller seg hver natt :D Du kan si at alt det gode kommer ovenfra. :thumbs:

Den tiden jeg brukte E-DSL, var det ingenting å klage på hastigheten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg snuser på samme tilbud fra Europa Online selv for onkelen min på landet. De gikk såvidt jeg har brakt på det rene konkurs for noe tid tilbake, men har startet opp på ny frisk. De klarer ikke å konkurere med de tyngste ADSL tilbudene i båndbredde, de er dårlige på service i Norge (naturlig nok, få kunder...). Vi må altså være forberedt på å gjøre mye selv, og vi må såklart ha parabol. Men det fungerer, ja... :yes:

Lenke til kommentar
de er dårlige på service i Norge (naturlig nok, få kunder...). Vi må altså være forberedt på å gjøre mye selv, og vi må såklart ha parabol.

 

de er dårlige på service i Norge (naturlig nok, få kunder...). Vi må altså være forberedt på å gjøre mye selv, og vi må såklart ha parabol

 

Servicen er jeg klar over, og parabolen og dvb følger og med i den 199€ pakken, men hvor stor parabol trenger jeg egentid? (den som følger med er 80cm)

 

Det blir vel bedre ping enn med ISDN?

Endret av hwlars
Lenke til kommentar

Har prøvd Europe online, syntes ikke det er noe å satse på.

Er 2-3 år siden nå og vet ikke om det er blitt bedre med tiden.

 

Uansett, farten ned er bra, men du må stå lenge i kø for å laste ned de du bestiller,

via en webside.

 

I tillegg blir tunerkortet ofte varm og taper data. Dette er lite kult hvis du feks. laster ned 35 rar filer, så mangler nr, 14 og du må vente et døgn til å kø for å få den filen du mangler for å få pakket opp.

 

- Kan ikke samenliknes med Adsl, ol., men kan være ok for de som ikke har det valget og ønsker å fylle disken med alt mulig rart.

Lenke til kommentar

hwlars:

Det blir vel bedre ping enn med ISDN?

 

nei sansynligvis ikke...

ping har ikke noe med kapasitet å gjøre...

Det er ikke latency, men kapasiteten på ISDN som er så begrensende...

Hadde faktisk bedre ping til en kar i sverige med ISDN enn det jeg har nå med ADSL....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...