Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et webkamera.

* Hva er et fornuftig kjøp?.

* Hvilket kamera bør jeg velge?.

* Hva er den største forskjellen på produktene?.

Gi meg gjerne link til det du mener er best.

Takk på forhond

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Vurderer å kjøpe meg det webkameraet selv, så hvis du vil kan du godt skrive et par ord om webkameraet når du har fått prøvd det ut litt ;)

Skrevet
Bare hyggelig å kunne være til hjelp  :)

Vurderer å kjøpe meg det webkameraet selv, så hvis du vil kan du godt skrive et par ord om webkameraet når du har fått prøvd det ut litt ;)

Ja det kunne vært interesant. Har selv Logitech QuickCam PRO 3000 varianten og lurer på om foten har blitt bedre. Det er jo klin umulig og få stilt dette kameraet inn.

• 3 uker senere...
Skrevet

for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her :devil:

Skrevet
for det første har jeg ikke sag at selvbygde pc'er er stygge, men kommersielle produkter er finere for alle delene er a likt kavlitet og farge og merke, men selvbygde er av alle regnbuens farger og folk bare kaster den i et hjørne.......det er svettnerder som gjør slikt...noe som det er mange av her :devil:

Ta deg et par timer pause du, har advart deg allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...