Jump to content
Sign in to follow this  
maanemann

Mortal Online (1 og 2)

Recommended Posts

Jeg var en av dem som lot meg imponere over Starvaults MMOfilosofi og kjøpte Mortal Online i en slangs beta/"ea" for å spille i beta. Spillet beit over for mye og ble en slags alt og ingenting hvor spillerene måtte finne ut av hvordan alt i spillet funket selv. Da mistet jeg interessen før spillet var i prod. Er det noen spilte spillet i prod og husker hva spilleopplevelsen var, hvor lenge det var før det ble stenget ned og hva som tilslutt tok det?

Nå er den endel hype rundt Mortal Online 2, og det er vanskelig å ikke la seg imponere over grafikken og over hvor fort Star Vault jobber med oppdateringer og å levere på sin nok en gang vanvittige ambisjon. Jeg ser at YouTube-kanalen ESO prøver å fylle behovet som nok en gang er der med behov for brukeropplæring. Jeg har lagt MMOsjangeren på hylla for svært mange år siden, og PvP FFA frister ikke en som bare vil da det rolig og fint i spillet, selvom jeg likte PvP i MMO når jeg holdt på. Men er det noen der ute som har prøvd det og har noen erfaringer med det? Mulig å holde seg på tutorial island hele spillet spillet for å drive med crafting og PvE? 😉