Gå til innhold

Hvordan dele spill/tjenester med ps5?


raym123

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet det er mulig å dele alle spill mellom to maskiner, gjerne innenfor godt bekjente eller familie. 
Dette er lovlig og har gjort det samme på Xbox tidligere.

På ps5 går man på innstillinger, konto og annet, der ligger konsoll deling og offline spilling, her skal man vel i prinsippet gjøre det samme, men får det ikke til å fungere. 
 

Takk for alle tips :)

Endret av raym123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logg inn med konto 2 på din og din konto på den andre ps5. Tror du får en sms husker jeg rett med kode for å godkjenne, nesten samme som ps4 bare litt mer lettvint i og med man ikke setter primary på den andre konsollen.

Funker fint her, deler med min bror og slipper å tenke på hvis server går ned at jeg kun får spilt hans spill og ikke mine som det var tidligere. 

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er helt slik enda, men her er en huskelapp jeg skrev til meg selv for et par år siden.

 

Sitat

Playstation Gameshare
----------------------
Din ps5: 

la vennen din logge inn med sin bruker på din maskin, deretter går du med hans bruker på settings, deretter brukere/kontoer, deretter trykker du på annet, aktiver gameshare/offline/online.

 

Vennen din sin ps5

gjør akuratt det samme med din bruker på hans maskin

 

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Skal kjøpe et PS spill av en bruker som allerede har installert sitt via Finn.no. 
Han sier han skal gi meg brukernavn og passord, så jeg kan logge på han og laste ned spillet på min nye PS5. 
 

Han sier videre at han skal slette brukeren etter dette, synes det da er rart. Han sier at han kun har dette spillet på brukeren og vil slette det. Høres veldig rart ut. 
Noen som kan bekrefte at dette ikke er scam? 
 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...