Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sov i Ro (silikon) Øreplugger


Anbefalte innlegg

Bruker dette produktet regelmessig som jeg kjøper på apotektet for 69,- tror jeg en pakke med 4 stk. koster. Har brukt disse i mange år men hvor mange kroner jeg har brukt vet jeg ikke noe om. Lurer derfor på om det går an å få kjøpt akkurat denne type silikon i større kvanta for å spare penger. Ser jo for meg at her kan være en god del penger å spare om man kan få tak i større kvanta til en rimelig sum. Jeg snakker altså om ren silikon som ikke er "laget" klar til bruk bare for å presisere det.

Endret av Gjest Baardsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 3/20/2021 at 6:23 AM, Stu1 said:

Noe slikt? Her får du hvertfall 2000 par til 4000kr, minste ordrestørrelse. Du kan jo sjekke ut siden ellers, kanskje der er noe mer lignende det du bruker.

Nei tror ikke du helt skjønner hva jeg snakker om. Den silikonen jeg snakker om er helt blank og fargeløs og kan formes som man ønsker. Den linken der er jo bare noe skumgummigreier ikke silikon i det hele tatt. Er heller ikke noe grossist så Alibaba er ikke aktuelt. 

Lenke til kommentar
19 hours ago, ABC@123 said:

Flytende, formbar, odontologisk silikonmasse, er kanskje egnet?
https://lavadent.com/product/dehp-c-silicone-2-base-putty-900ml

Stusset litt på navnet dog, men det ser heldigvis ut til å være forkortelse for produsenten "DE Healthcare Products", og ikke det hormonforstyrrende stoffet di-2-ethylhexyl phthalate (DEHP), som blant annet gir gynekomasti.

 

Ja det der så jo forsåvidt intr. ut. Bare synd at det nettstedet der ikke sender utenlands men det kom vel ikke akkurat som noe stort sjokk.

Lenke til kommentar
19 hours ago, Jason P. C. said:

Jeg bruker disse, 8 stk i pakken, 80 kr. Og de er som vanlige sov-i-ro i teksturen

https://www.vitusapotek.no/oyne-og-ore/orepropper/quies-orepropper-voks-8-par/p/915179

 

Edit: Det er 8 par, dvs 16 stk. Og en kule er stor, så jeg deler den i 2

Nei det der er noe helt annet. Er det såpass vanskelig for folk å forstå hva det er jeg er ute etter? Blank silikon i større kvanta som ikke er porsjonert ut for bruk som selvfølgelig er dyrere å kjøpe. 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
On 3/22/2021 at 1:22 PM, ABC@123 said:

Flytende, formbar, odontologisk silikonmasse, er kanskje egnet?
https://lavadent.com/product/dehp-c-silicone-2-base-putty-900ml

Stusset litt på navnet dog, men det ser heldigvis ut til å være forkortelse for produsenten "DE Healthcare Products", og ikke det hormonforstyrrende stoffet di-2-ethylhexyl phthalate (DEHP), som blant annet gir gynekomasti.

 

Helle silikonmasse inn i øret? Greit å være generalist, men er ikke det noe man burde overlate til en audiograf? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...