Gå til innhold

Sinnsyk ping i Counter-Strike

Gjest Slettet-VqMh8ni9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Når jeg spiller CS er pingen på 200-400, når de andre har 40-70. Jeg har ADSL og får farten jeg har kravet på, noen som kan vite hva problemet er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke servere spiller du på da? Er de langt ifra din geografiske lokasjon?

Har du annet internett-relatert gående i bakgrunnen. Eller er det andre maskiner som deler samme oppkobling.

Har det alltid vært slik, eller er det noe nytt som har skjedd i det siste?

Bor det andre i nærheten som har lignende problemer, eller ikke har problemer i det heletatt?

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Jeg har ingen andre prosesser som tar av linjen, og spiller på norske servere. Pingen jeg har hatt før har vert på 40-80. Nå er den plutselig skyhøy. Deler ikke noen oppkobling. Dette skjedde nylig, ja.

Skrevet

prøv å gå på itavisen.no!der kan du måle hastigheten på linja de for å se om det er noe galt!

Jeg har telenor adsl 704kbits men en dag målte den bare 117kbits..........

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Jeg har tatt test to plasser, og har fått resultatet som jeg har krav på 704 kbit (eller mer). Så hvorfor ligger pingen min på 200-400 da? Utrolig irriterende! Håper på hjelp :roll:

Skrevet

Det samme skjedde på meg når jeg prøvde cs 1.6

Hvet ikke hva som skjedde men plutselig neste dag var pingen lav igen...

Merkelig det der med steam :)

• 1 år senere...
Skrevet

Kanskje det er ratsene ;

Skriv :

cl_cmdrate 80-101 (minimum 80 og maksimum 101)

cl_updaterate 80-101

rate 20000-25000 (minimum 20000 og maksimum 25000)

Skrevet

Sjekk om hva inet instillingene på steam står på adsl.

Jeg har pingproblemer, men det var ikke problemet:S

Steam ---> Settings --> Internet ---> "den ineten du har"

Skrevet

Vel sånn egentlig har faktisk hastigheten ikke noe å gjøre med pingen din. Du kan for å si det slik ha 8000 mb/s inn og 1000 ut, men fortsatt ha 300+ i ping. Da har du enten valgt en server som ligger langt fra deg i geografisk forstand, eller så har du fått spyware på pc-en. Kjør et eller annet anti-spyware på pc-en og antivirus så ser du hva du finner.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...