Gå til innhold

En ny kjæreste!

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi nettopp gjort ferdig sex! :love::blush:

Vil dere vite hvordan det gikk?

Vi knullet i 1 time, det var godt, rar følelse :love:

Jeg brukte kondom selvsagt, hun fikk orgasme! :cool: Og jeg fikk lov å føle hennes ******. :love:

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

Hehe!

Knall tråd, årets beste! :thumbs:

Skrevet (endret)

Vi skal gjøre det igjen ikveld når vi sover, hele natten knulle. Er så kåt, :blush: AH, SÅ DEILIG Å HA SEX! VIRKELIG! MÅ HA MER OG MER! :p

Endret av Qwseyvnd
Skrevet
Qwseyvnd Skrevet 10/01/2004 : 20:04    Vi nettopp gjort ferdig sex!    Vil dere vite hvordan det gikk?    Vi knullet i 1 time, det var godt, rar følelse    Jeg brukte kondom selvsagt, hun fikk orgasme!  Og jeg fikk lov å føle hennes ******.

Qwseyvnd Skrevet 10/01/2004 : 21:07    Vi skal gjøre det igjen ikveld når vi sover, hele natten knulle. Er så kåt,  AH, SÅ DEILIG Å HA SEX! VIRKELIG! MÅ HA MER OG MER!

Dette er eit par opplysninger mere enn det vi strengt tatt trenger å vite.

BTW: Ser på tids pungtet på postene... Tok du deg bare ca. en times pause for å surfe på nettet, sjekke mailen, og informere hele HW.nos forum om hele privat livet ditt?

Skrevet
Vi nettopp gjort ferdig sex!

Vil dere vite hvordan det gikk? :thumbs:

Et lite tips: Du må ikke springe rett fra hullet, og logge deg på forumet.(sikle)

Dessuten har du løyet på deg 6 minutter med mus.(fom 19.14-20.04), hvis du ikke har tastaturet med i senga. Men det må du heller ikke gjøre.

P.S. Etter mine beregninger skal han logge seg på igjen etter 2.dypp kl. 21.57.(sikle)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...