Gå til innhold

Noen som har en bra font?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det sier seg vel selv?

Skal brukes i PS7.

Noen som kan linke og anbefale noen for meg? De skal se bra ut og være tydlige i 8px

På forhånd tusen takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Begge fra UFC;

SWFit_SLM

fixed_01

Gode pixels fonts, selv om den første vel snart er oppbrukt.

En annen pen pixel font er 0b4_21. Eksempel under.

img4.gif

Den kan lastes ned her.

EDIT: Må trykkes ned i 6 px, med ingen antialising, men det vil jeg tro du fikser. :ermm:

EDIT2: skriveleif ...

Endret av Dunestar
Skrevet (endret)
EDIT: Må trykkes ned i 6 px, med ingen antialising, men det vil jeg tro du fikser. :ermm:

EDIT2: skriveleif ...

trykkes ned? at den settes til 6 px ?

EDIT: fant det ut nå :) har brukt den i 8 px med crisp og det så ikke bra ut :D nice den er jo perfekt

Endret av Svendsen
Skrevet
Verdana?

enig, indeed! :devil:

Verdana er perfekt til vanlig tekst, selv om UFC sikkert kommer til å banne den om et års tid :p da pga oppbrukt het... hehe

Men til små knapper kan den bli noe feil fant jeg ut. Dessuten er det jo greit med litt forandring

Skrevet

OT:

erz: Den kildekoden til siden din var ikke særlig god. Du mangler jo alt vesentlig, og har masse div-er som aldri avsluttes! Pluss at du har to style-tagger. Mange <br> og en <tr> FØR body begynner. Du har <tr> uten <table> og bruker heller ikke <td>...

Som sagt, off topic.

Skrevet
Verdana er perfekt til vanlig tekst, selv om UFC sikkert kommer til å banne den om et års tid :p da pga oppbrukt het... hehe

Men til små knapper kan den bli noe feil fant jeg ut. Dessuten er det jo greit med litt forandring

enig, forandring skader ikke nei ;)

Skrevet
OT:

erz: Den kildekoden til siden din var ikke særlig god. Du mangler jo alt vesentlig, og har masse div-er som aldri avsluttes! Pluss at du har to style-tagger. Mange <br> og en <tr> FØR body begynner. Du har <tr> uten <table> og bruker heller ikke <td>...

Som sagt, off topic.

er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!! :D så får jeg heller endre på det senere..

Skrevet (endret)
er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!!  :D så får jeg heller endre på det senere..

:thumbs:

Fire ting du må vite:

1. Doctype er viktig! Som forumet har:
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
  2. <tr> må alltid være inne i <table> </table>
  3. <div> må alltid avsluttes med </div>
  4. Alt du skal ha på siden må stå inne i <body> </body>

Endret av Toolshed
Skrevet
er fortsatt i startfasen, startet med web for ca. 3-4 uker siden så det kan bli mye rot jah. så lenge det funker!!  :D så får jeg heller endre på det senere..

:thumbs:

Fire ting du må vite:

1. Doctype er viktig! Som forumet har:
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
  2. <tr> må alltid være inne i <table> </table>
  3. <div> må alltid avsluttes med </div>
  4. Alt du skal ha på siden må stå inne i <body> </body>

Hvorfor sender du ikke ham en PM? det er jo helt OFF TOPIC (som du selv vet)

Skrevet
Hvorfor sender du ikke ham en PM? det er jo helt OFF TOPIC (som du selv vet)

Fordi jeg var så godt i gang. Hvorfor sendte ikke du meg en PM og sa at jeg kunne gjort det annerledes? Din melding er også helt OFF TOPIC....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...