Gå til innhold

Siste post før jeg bestiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppsettet så helt bra ut det, men du kan jo vurdere en annen harddisk enn Seagate, da de er stillegående på bekostning av ytelse... og andre vifter i maskina overdøver uansett HD... Jeg ser på Maxtor eller WD som et bedre valg

 

 

edit:

 

 

sorry, fikk ikke med meg alt du skrev, typisk meg..

ser det er flere som har tatt feil, rart at det skal være så vanskelig å se :thumbup:

Den skal stå på Sove rommet mitt, så WD er nok et ganske utelukket,

en kompis av meg hadde en 120GB WD disk, den bråkte noe så inn i ******, så den byttet han ut med en sånn Seagate disk, å nå er maskin hans ganske lydløs ;)

hva med maxtor da? det er en mellomting, ganske høy ytelse og ganske lavt støy... har kun maxtor disker selv, er kjempeforøyd... ellers har jeg ikke mer å utsette på oppsettet ditt. lykke til med kjøpet, blir nok en knallmaskin :thumbs:

Lenke til kommentar
Oppsettet så helt bra ut det, men du kan jo vurdere en annen harddisk enn Seagate, da de er stillegående på bekostning av ytelse... og andre vifter i maskina overdøver uansett HD... Jeg ser på Maxtor eller WD som et bedre valg

 

 

edit:

 

 

sorry, fikk ikke med meg alt du skrev, typisk meg..

ser det er flere som har tatt feil, rart at det skal være så vanskelig å se :thumbup:

Den skal stå på Sove rommet mitt, så WD er nok et ganske utelukket,

en kompis av meg hadde en 120GB WD disk, den bråkte noe så inn i ******, så den byttet han ut med en sånn Seagate disk, å nå er maskin hans ganske lydløs ;)

hva med maxtor da? det er en mellomting, ganske høy ytelse og ganske lavt støy... har kun maxtor disker selv, er kjempeforøyd... ellers har jeg ikke mer å utsette på oppsettet ditt. lykke til med kjøpet, blir nok en knallmaskin :thumbs:

Takk :)

 

Gikk for Seagate, pga den lave støyen...

Lenke til kommentar
Trodde ikke du trengte reg memory til A64 trodde dette bare gjaldt FX.

Du sparer noen kroner på non reg ram.

Skal jeg kanskje tadenne da istede?

eller denne Brikken hvis du synes det er harry med blinkene lys på ram brikkene :D

Neh, jeg liker lys :love:

Så jeg tror jeg går for den.

De brikkene fungerer kjempe bra i min 64bit maskin, pluss at lysene er usansynlig kule :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...