Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan "teste ut vannet" med en jente jeg allerede har vært ute med 4 ganger?


Anbefalte innlegg

Heisann. Har vært ute med ei 4 ganger nå, men det har ikke skjedd noe fysisk. Vil tro det er mest fordi både jeg og henne er utrolig sjenerte. Er mest meg som har tatt initiativ, men hun har virket kjempe interessert hver gang jeg har spurt henne. Hvordan kan jeg være litt mer fysisk med henne, eller lettere sagt flørte uten at jeg fremstår som en creep?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0d228...ac1

Lett berøring i form av at du kommer bort i hånda hennes eller foten hennes. Finne en unnskyldning for å røre ved henne, for eksempel se på neglene hennes, ringene hun har på fingrene (holde henne i hånden), hår i ansiktet som du skyver bort... Sånne småting. Om hun har en tatovering på armen, be om å få en nærmere titt og berør. Unngå å ta henne på puppene, låret og i skrittet og på rumpa (dette er viktig!). Skulderen, armen, korsryggen (litt risky med korsryggen men du kan f.eks legge en hånd der når dere går sammen eller noe) og lignende signaliserer litt hva du ønsker. Spørre om du kan få en klem når dere avslutter daten. Det høres teit ut, men husker en mann spurte meg om å få en klem etter vi hadde hengt sammen, og jeg syns det var så utrolig søtt. Han var kjempe nervøs for å spørre om det også, og ble så letta når jeg sa ja, hehe. Når dere sitter sammen og ler, legg en hånd på skulderen hennes eller noe. Om dere skal gå inn en dør sammen, led an ved å føre henne frem, legg hånd på rygg eller korsrygg. Slike ting. 

Hold deg unna de kleine tingene som f.eks å spørre om å gi random massasje når det ikke passer seg i det hele tatt osv. 

Anonymous poster hash: 0d228...ac1

Lenke til kommentar
Gjest 0d228...ac1
Pinanoman skrev (1 minutt siden):

Takk for tipsene, utrolig mye bra! Hadde det vært innafor å spurt om det kyss hvis hun responderer bra på småtingene? F.eks at hun ikke trekker seg unna eller virker ukomfortabel.

Du kan spørre eller du kan si at du har lyst til å kysse henne. Det kaaaan hende det blir litt skummelt for henne at du spør om akkurat det, når hun er sjenert. 

Eller, det som egentlig er best, er å se an situasjonen. Om dere får dyp øyekontakt og hun holder blikket ditt, og dere er nærme hverandre, så kan du prøve å lene deg inn for et kyss. Om du skulle bli avvist kan du bare si unnskyld og at du feiltolket situasjonen eller noe i den dur. Du kan også "ta" et kyss om du er litt selvsikker, ved at tar ansiktet hennes og vender det mot deg, og så kysser. Eller holder henne lett på haken. Om dere sitter og prater sammen og det blir stille, så kan du eventuelt gi henne et kompliment, se hvordan hun reagerer på det, og så følge opp med et kyss. At du liker henne osv. Kan også være en fin avslutning på klemmen om dere gir hverandre en klem og så ser på hverandre etterpå. Om hun er kjapp å løsrive seg fra klemmen med manglende blikkontakt, så er det et signal om at kyss ikke er ønsket. Du kan også gi henne en klem og så ta hodet forsiktig bak slik at du ser på henne og er veldig nærme henne. Om hun da ser på leppene dine og så på deg igjen, ville jeg sagt at kysten er klar. 

Helsike altså, skulle ønske jeg hadde en date nå. 😛 Lykke til!! 

Anonymous poster hash: 0d228...ac1

Lenke til kommentar

Nei, hva er egentlig poenget med å spørre? Hvis hun responderer bra på småtingene, kan du ikke bare kysse henne...? 

Er hun interessert dreper du bare stemningen, er hun uinteressert gjør du henne klein og ukomfortabel. Funker nok i mange tilfeller, men hvorfor ikke bare gjøre det ordentlig? 

Min mening.

 

Lenke til kommentar
Gjest 0d228...ac1
Tmz skrev (2 timer siden):

Nei, hva er egentlig poenget med å spørre? Hvis hun responderer bra på småtingene, kan du ikke bare kysse henne...? 

Er hun interessert dreper du bare stemningen, er hun uinteressert gjør du henne klein og ukomfortabel. Funker nok i mange tilfeller, men hvorfor ikke bare gjøre det ordentlig? 

Min mening.

 

Så du mener at det IKKE er kleint og ukomfortabelt om han prøver å kysse henne, men hun egentlig ikke vil...? Misforstå meg rett, utfallet kan bli dårlig om tiltrekningen ikke er gjensidig uansett hvordan han går frem, så han må nesten finne den måten som er mest komfortabel for han selv og som passer inn i situasjonen. Det høres ut som det er gjensidig tiltrekning i dette tilfellet og da er det best å bare finne det riktige øyeblikket for å gi et kyss fremfor å spørre om det, noe som kan sjarmere eller virke rart, alt etter hvem dama er og hvem mannen er. 

I disse coronatider er det litt annerledes også. Vi skal jo egentlig ikke klemme hverandre. Derav kan dette med å spørre faktisk være litt aktuelt... 

Anonymous poster hash: 0d228...ac1

Lenke til kommentar

Ok, da bare går jeg for det hvis hun virker interessert i morgen :)

Et kjapt spørsmål til. Burde jeg la henne ta initiativ neste gang? Så og si alle gangene er det meg som har spurt henne ut, men hun hintet sterkt til at jeg skulle spør henne første gangen vi var sammen. Virker litt som hun vil at «mannen» er den som skal ta initiativ, i tillegg til at hun er veldig sjenert. Jeg er også midlertidig i en annen by 4-5 dager i uken som er 3 timer unna, så vi må planlegge rundt meg hele tiden. Hva synes dere?

Skal jeg vente til hun tar initiativ neste gang og hinte litt til det eller skal jeg spør frem til det virker som hun mister interessen?

Lenke til kommentar
Gjest 0d228...ac1
Pinanoman skrev (37 minutter siden):

Ok, da bare går jeg for det hvis hun virker interessert i morgen :)

Et kjapt spørsmål til. Burde jeg la henne ta initiativ neste gang? Så og si alle gangene er det meg som har spurt henne ut, men hun hintet sterkt til at jeg skulle spør henne første gangen vi var sammen. Virker litt som hun vil at «mannen» er den som skal ta initiativ, i tillegg til at hun er veldig sjenert. Jeg er også midlertidig i en annen by 4-5 dager i uken som er 3 timer unna, så vi må planlegge rundt meg hele tiden. Hva synes dere?

Skal jeg vente til hun tar initiativ neste gang og hinte litt til det eller skal jeg spør frem til det virker som hun mister interessen?

Siden dere må planlegge rundt deg hele tiden er det jo greit at du spør når du vet når ting passer. Siden du har spurt henne ut alle gangene kan det hende hun tolker det negativt om du plutselig ikke tar initiativ. Noen jenter er også sjenerte og tør ikke ta initiativ uansett (jeg er en av de, og jeg sier alltid ifra om det til den jeg dater også). Kan jo si til henne at du ønsker hun skal ta initiativ også? 

Anonymous poster hash: 0d228...ac1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...