Gjest 71709...72d Skrevet 8. februar 2021 Skrevet 8. februar 2021 Hei. Jeg har solgt noe via Paypal og pengene er fryst i 21 dager eller til mottaker bekrefter å ha mottatt pakken. Jeg kan tilsynelatende få pengene tidligere hvis jeg dokumenterer sending med sporingsnummer etc. hos paypal står det følgende: "Reserverte penger kan frigis tidlig ved å behandle bestillingen raskt og legge til sporingsnummeret ditt til en av våre støttede fraktselskap. Vi frigir betalingen innen èn dag etter at fraktselskapet har bekreftet levering." Hva defineres som levert? ( "èn dag etter levering"? ) Er det snakk om når jeg har levert sendingen til fraktselskap, eller når pakke er levert til kjøper? Skal sendes til USA, så det ville tatt lengre tid å vente på bekreftelse fra kjøper, enn å bare vente de 21 dagene paypal holder pengene, så usikker på om det er vits å dokumentere avhengig av hva definisjonen er. Eventuelt noen som har erfaring med denne type handel og kan fortelle meg når man får pengene etter å ha dokumentert sending? Anonymous poster hash: 71709...72d
Kryptodebunker Skrevet 8. februar 2021 Skrevet 8. februar 2021 Aldri selg noe med PayPal. De tar alltid kjøpers side. Som selger er det lett å bli svindlet. Kjøpt ender opp med varen og pengene. Du ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå