Gå til innhold

LCD med smal kant


Errae

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, min Samsung Syncmaster Magic 172T er igrunn det smaleste du får tak i skulle jeg mene, og er en glimrende skjerm, testvinner overalt (selv om det er en stund siden) , har 20ms, så om du skal eventuelt spille noe så holder den fint til det og, jeg har ikke sett snurten av ghosting i hverken filmer eller spill. Pluss at den er rimelig stilig av design :D

Lenke til kommentar
Vel, min Samsung Syncmaster Magic 172T er igrunn det smaleste du får tak i skulle jeg mene, og er en glimrende skjerm, testvinner overalt (selv om det er en stund siden) , har 20ms, så om du skal eventuelt spille noe så holder den fint til det og, jeg har ikke sett snurten av ghosting i hverken filmer eller spill. Pluss at den er rimelig stilig av design :D

Var pokker med dyr da.... Jeg er også på utkikk etter LCD men denne var en tusing for dyr..noen andre og anbefale?

Lenke til kommentar
Mello:

 

har fått tilbud på to stk til ca 11K...

 

 

Slacker:

 

får ikke tak i det merket der jeg kjøper

ok, da ville jeg slått til med den skjermen der :) selv om 11k for 2 stk ikke akkurat er noe "tilbud" da....

 

 

 

Edit: Når det gjelder smalhet er kanskje 173T skjermene til Samsung å foretrekke siden de er en del smalere på siden, så til et dual skjerm system hadde nok det fungert bedre + at 1 stk koster 4794 uten høytalere i sokkelen under, og 4984 kr med på det billigste. Eneste minus med dem er at det er 25ms, så om du har planer om å spille litt så kan du oppleve litt ghosting, selv om det er fullt mulig å leve med det.

Endret av Mello
Lenke til kommentar

I siste nr av PC Pro (nr 8 2003) så testet man 12 LCD skjermer. Her er målene på kantene (19"):

 

17mm Eizo FlexScan L767

18mm LG Flatron L1910B

19mm NEC MultiSync LCD 1960NX

19mm Samsung Syncmaster 193T

21mm Hitachi CML 190SXW

44mm SDM-HX93

 

Det er vel egentlig bare Sony som er "ubrukelig" til ditt bruk blant disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...