Gå til innhold

Hva blir enkleste måte å få sendt brett med alkoholfri drikke fra Sverige til Norge?


Mastiff

Anbefalte innlegg

Fruen er veldig glad i Koppbarbergs alkoholfrie Päroncider, og vi har jo ikke vært i Sverige på en stund. Det er heller ikke sannsynlig at det blir en tur dit med det første, ser det ut til. Hun har ikke fått cideren sin på snart et år, og jeg tenkte å overraske henne. Jeg har en i Sverige som kan sende meg noen brett, men det er noen ville priser, frakten vil koste mye mer enn cideren. Er det noen som har et tilps til en god måte å ordne sendingen på? Det er jo alltid grisebillig frakt på noe man kjøper på nettbutikk (det kostet vel 99 kroner da de drev på med å sende Cola Zero og sånt fra Sverige), men private pakker er en helt annen pris, det nærmer seg stygt tusenlappen. Jeg kunne tenke meg å bestille 4 brett, og det blir rundt 25 kilo. UPS sender 25 kilo for 665 kroner, men der er det vel et idiotisk høyt gebyr i tillegg for å momse det inn, og jeg tror ikke det nytter å merke det som gave der... Postnord sender 25 kilo for 1100 kroner. Men fins det ikke en bedre løsning?

Det beste hadde jo vært å få en grensependler til å handle for meg og sende det innenfor Norge, men jeg kjenner ingen sånne. Hvis noen kjenner en, er det bare å si fra! :)

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...