Gå til innhold

Ny mp3-spiller, Creative Muvo2?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg en mp3-spiller, for nå har jeg penger grunnet jul og bursdag :xmas: Størrelse er en viktig faktor, siden jeg vil gå mye med den i lommen osv. Jeg synes 128MB og 256MB minnebaserte har for liten lagringskapasitet, og 512MB blir i det dyreste laget. Vil helst ha 512MB som minimum. Pris? Tja, maks 3000,- helst under :) Har sett på Creative Muvo2 med 1,5GB. Kanskje i det største laget, men tror den vil gå fint i lommen (basert på erfaringer). Noen som har erfaringer med denne? Noen andre dere vil anbefale? Jeg er åpent for alt :thumbup:

 

Mvh Eivind

 

Edit: Oisann.. Kom en feilmelding (noe med mail error, try again), så jeg prøvde på nytt to ganger.. beklager "trippelpost" :(

Endret av dvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du måtte ha 3 tråder for å være sikker på at den vart lagt merke til?

Han er ikke den første .. Tosker ass. :no:

Det er vel kanskje en kombinasjon av lite tålmodighet og forumets utsabilitet?

 

 

Tror forøvrig at hvis software og lyd er sånn noenlunde så er Muvo2 en mp3-spiller som kommer til å slå ann. Det ser ut som Creative har greid å kombinere pris/størrelse/lagringsplass på en ganske bra og markedsvennlig måte.

 

Så lenge lyd og software duger så burde det være en bra spiller.

 

Sc0oT:

ehm... det er maks 4 linjers signatur og ikke lov med specs der... bør nok fjerne det før en moderator kommer løpende.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Vel....jeg håper den er bra hvertfall, for jeg har bestilt 4gb versjonen....

 

Søkte på den på yahoo.com og fant et par reviews. Den kom høyt på kvalitet, men prisen var visst nok litt for høy. Og hodetelefonene som fulgte med var visst crap. Men den ser jo jævli kul ut da..... :thumbup:

 

 

Du kan jo sjekke ut disse sidene:

 

itsmylife.com

cnet.com

dabs.com

 

:yes:

Endret av vegard83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...