Jon-d Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hidden and dangerous 2 er et GODT kjoep for SP med masse replaybility .For MP er det nok litt under par , faa servere . For MP ville jeg kjoept Rainbow Six : Raven Shield og / eller Call of Duty , kommer an paa hva du liker realisme eller arcade . Er det Call of Duty du kaller arcade eller..? Jeg skal være enig i at Raven Shield inneholder mer strategi, men det betyr da ikke at det er mer realistisk.
FJERNET111 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Er det Call of Duty du kaller arcade eller..? Jeg skal være enig i at Raven Shield inneholder mer strategi, men det betyr da ikke at det er mer realistisk. Raven Shield er ganske mer realistisk enn Call of Duty... Du går en del saktere og du dør av et par skudd (1 hvis du treffer riktig) osv.
RatmFan Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Eh... KOTOR har ingen multiplayerdel, men den råeste grafikken jeg har sett i mitt liv, og en meget langvarig singleplayer... Du burde prøve å sette all grafikken på max, hvis det går. Sinnsykt. Har KOTOR den råeste grafikken du har sett i ditt liv.......??? Pretty uenig med deg der ja......... Men spillet er genialt! Det kan ingen si noe på....!
NoLimit_^ Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 er det bare meg som synes kotor var kjedlig? Nei du er ikke alene, enormt kjedelig.Alt for mye prating, kjedelig slossing. Spillet ble vel for avansert og krevende for deg?
Jon-d Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Er det Call of Duty du kaller arcade eller..? Jeg skal være enig i at Raven Shield inneholder mer strategi, men det betyr da ikke at det er mer realistisk. Raven Shield er ganske mer realistisk enn Call of Duty... Du går en del saktere og du dør av et par skudd (1 hvis du treffer riktig) osv. Et skudd er nok til å drepe i COD også. I MP delen i hvert fall... I SP delen har vel helten 9 liv og vel så det, men det er vel i grunnen gjort for at det skal være mulig å gjennomføre. Bortsett fra frykten for å dø føler jeg at det hele er ganske å realistisk i forhold til hvordan situasjonen var under deler av WWII. Mener du kanskje ikke filmen "Saving private Ryan" er realistisk heller..? MOHAA og COD er jo tidvis kopi av scener fra den filmen.
Elyas Machera Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Jepp, Trackmania er genialt. Frozen Throne til Warcraft 3 er også fantastisk.
HC Alexander Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Skal du ha noe skikkelig bra singel og multi go for - Serios Sam 2 og Will Rock
hwknut Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Skal du ha noe skikkelig bra singel og multi go for - Serios Sam 2 og Will Rock Single.....? Er enig at det er morro i multi, men i singleplayer er det kjedelig.
Trancton Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 (endret) Dersom det er snakk om multi er det nok av kandidater... Americas Army er en god kandidat, og det er i tillegg gratis! Så da kan du jo velge det og i tillegg kjøpe deg enten Call of Duty eller Battlefield og så laste ned Desert Combat mod'en som er ufattelig bra! Uansett, nok av valg blant mange gode kandidater. Skal en del til å velge en kandidat som ikke gir deg mye glede. Eller gjør et warp, stikk til play.com og bestille Operation Flashpoint, game of the year edition, og få med alt av expansions ol. Sinnsykt bra kjøp, og et utrolig bra spill å spelle online. Minner om BF1942, men hvor det taktiske og realismen er vektlagt fremfor run n' gun. Endret 9. februar 2004 av Trancton
pellogplukk Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 For de som liker taktiske spill kan jeg anbefale Silent Storm2 .. Helt rått hvordan du faktisk kan sprenge alt ( ja .. ALT). Masse utfordinger i det spillet. Liker du fps spill så er jo XIII (13) veldig morro da.. noe spes grafikk(ligner litt på en tegneserie i 3d) SP er Kjempe bra.. ikke prøve Mp enda.. Ellers har du jo det BESTE MP spillet da Battle field 1942.. finnes masse modes som du kan hente ned gratis så det er et spill med nesten ubegrenset muligheter.
Olle P Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 PC Gamer Magazine har utsett Combat Mission; Afrika Korps till årets omgångsbaserade strategispel 2003. Från Battlefront: Combat Mission: Afrika Korps named Turn Based Strategy Game of the Year by PC Gamer Magazine!The March 2004 issue of PC Gamer magazine has left no doubt about the quality and accuracy in our latest Combat Mission game. Named Turn Based Strategy Game of the Year 2003, CMAK was also given a review score of 92% and an Editors' Choice Award. Det är ett suveränt spel! /Olle
Nolander Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Call of Duty hvis du leter etter et FPS. KOTOR hvis RPG er mer din stil.
Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Anbefaler folk å brukke www.gamerankings.com Her kan man se hvilke spill som selger bra i øyeblikket, lese brukeromtaler, se gjennomsnitts score på omtaler fra hele nettet og sortere spill etter platform og hvor mye de har fått i score.
RatmFan Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 er det bare meg som synes kotor var kjedlig? Ja
Zuluzion Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 XIII, Call of Duty, Unreal 2 og mange fler. Trådstarter: Hvilke spill spiller du for tiden?
HC Alexander Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Skal du ha noe skikkelig bra singel og multi go for - Serios Sam 2 og Will Rock Single.....? Er enig at det er morro i multi, men i singleplayer er det kjedelig. Ja det stemmer
notarget Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jedi Academy er kult i single player og multiplayer synes jeg .
Merlin Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Railroad Tycoon 3, fint i singleplayer, fantastisk i multiplayer! You got to be kidding me?
Glipp Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Operation Flashpoint Med alle exp pakkene så er det tilsammen 80 campaigne missions.. å rundt 20 -30 SP missions å en haug MP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå