Sjurh Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) får ikke starta need for speed underground, demoen funker heller ikke har geforce mx 420 abit nf7-s2.0 athlon xp3200+ skjermen blir bare svart, når jeg starter det, og så kommer jeg tilbake til stusselige dumme windows Håper noen her kan hjelpe Endret 4. januar 2004 av Sjurh Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Sett på regionale instillinger til svensk eller engelsk(australia) i kontrollpanel. Endret 4. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tatt opp mange ganger før. Gjør som jarmo sier... Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hvordan gjør jeg det, og hvor? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvordan gjør jeg det, og hvor? Kontrollpanel -> Religion og Språk Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 unskyld, hadde spurt et par folk, men de viste ikke, så trodde det ikke var en vanlig feil. merkelig at det funker med et annet språk. sorry for bryet, skylder dere masse. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 unskyld, hadde spurt et par folk, men de viste ikke, så trodde det ikke var en vanlig feil. merkelig at det funker med et annet språk. sorry for bryet, skylder dere masse. Ingen problem. vi sender ut regninger..... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er en bugg i spillet som gjør slik att spillet ikke funker som det skal. Lenke til kommentar
the bønn Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vist du ikke får starta spillet set språket tile engelsk (usa) og prøv på nytt Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er ikke værre enn å laste ned og legge inn patch 1.3 Og til ^Thomas^: Det heter Region og Språk, ikke religion. Det er to vidt forskjellige ting Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 *host*warez*host* eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 *host*warez*host* eller? Nei, kjøpte versjoner må som regel også gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå