Gå til innhold

Sinnsykt billig Verbatim DVD-R


mozz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har prøvd.

 

For det første er den en eller annen slags liste du betaler for. For det andre må du returnere noen papirer for å få diskene, og for det tredje(og dette gjør punkt en og to overflødige); de har ikke flere disker igjen! :no:

 

Fikk beskjed via paypal om at pengene mine var refundert pga utsolgt lager... Sorry! :ermm:

 

Dette er forresten hva leadcell egentlig er: http://www.leadcell.com/

Endret av collargoll
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mye det ville kostet i toll for en sånn pakke med dvd-plater fra usa? Har det nødt til å fortolles? ;)

Det er ikke toll på dvd'ene, men 24% mva.

USD55 + frakt 10USD etter dagens kurs NOK432

24% mva er ca NOK104

Postens gebyr,

hvis du fortoller via internet (obs. max kr1000) eller møter opp NOK62

NOK3(?, nettbank) eller 19 i gireringsgebyr.

Totalt ganske nøyaktig kr 600.

 

Det er ingen planer om å øke mva-fritaket, i flg nabo som jobber rimelig høyt i toll-dept.

Lenke til kommentar
Hmm, sendte en email til dem og vips noen minutter fikk jeg svar. Jeg sendte en mail hvor jeg spurte om dem hadde mer på lager og om de sendte til norge og dette er svaret jeg fikk.

Hi,

The DVD media can be shipped within 48 hours as long as the confirmation is
sent right away. Our
supplier does have the media in stock. Please let me know if there is anything
else I can help you
with. Kind Regards, Mike

Jeg har nå betalt via paypal og sendt faxen via en side hvor man kan faxe fra, hvem har vel fax i disse dager ??? :)

mvh
RScue
Lenke til kommentar
Hmm, sendte en email til dem og vips noen minutter fikk jeg svar. Jeg sendte en mail hvor jeg spurte om dem hadde mer på lager og om de sendte til norge og dette er svaret jeg fikk.

 

Hi,

 

The DVD media can be shipped within 48 hours as long as the confirmation is

sent right away. Our

supplier does have the media in stock. Please let me know if there is anything

else I can help you

with. Kind Regards, Mike

 

Jeg har nå betalt via paypal og sendt faxen via en side hvor man kan faxe fra, hvem har vel fax i disse dager ??? :)

 

mvh

RScue

Hmmfff.... Skal si de sier forskjellige ting. Mike Sharp?

 

Fortalte meg at det var utsolgt og pengene var refundert for å ikke skape mer"unconvinience" for meg! :no:

 

Skal skrive en mail og si hva jeg syns om dette! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja det der virker litt tvilsomt. Jeg også har sendt mail og spurt om de har platene på lager og fikk dette svaret i dag tidlig:

 

We are currently out but we should be getting some new supplies soon. Please let me know if there is anything else I can help you with.

Kind Regards, Mike

Lenke til kommentar

Skrev en krass mail til dem om "forskjellsbehandling", med tanke på hva de sier og gjør. Har enda ikke fått svar, og til vanlig får jeg svar etter minutter... Syns dette virker en smule suspekt nå. Den lista det er snakk om er en såkalt "wholesaleslist". Disse finner man mange av på ebay og rundt omkring på nettet!

 

Tror jeg skal holde meg unna dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...