The Dark Lord Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hvet noen nor Far Cry kommerut? Er det en prerealese eller beta ute nå og hvor? Fordi det ser jo utrolig fett.
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Forresten.. De som ikke er valgt ut til å spille betaen får forresten ingen nytte av å laste den ned.
hwknut Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Forresten.. De som ikke er valgt ut til å spille betaen får forresten ingen nytte av å laste den ned. Åh! Hvorfor ikke (Ikke at jeg har tenkt å laste den ned....)
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Det er en lovelig verson da. MEN... Det er kun online spilling, og bare enkelte brukere har blitt tilfeldigvis plukket ut til å prøve ut betaen mens den er. De andre som laster den ned vil ikke ha noe nytte av den fordi man trenger valid key, noe som bare betatesterne får utdelt.
notarget Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Gleder meg til spillet. Soldier Of Fortune i jungel stil
Stig_W Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Gleder meg til spillet. Soldier Of Fortune i jungel stil Jeg vil nå for all del håpe at det blir bedre enn SoF..!!!!
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Det er en lovelig verson da. MEN... Det er kun online spilling, og bare enkelte brukere har blitt tilfeldigvis plukket ut til å prøve ut betaen mens den er. De andre som laster den ned vil ikke ha noe nytte av den fordi man trenger valid key, noe som bare betatesterne får utdelt. samme som med diverse andre spill, f.eks warcraft 3 mp betaen, f.eks world of warcraft..
TCi Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Forhåpentligvis kommer det en demo om ikke så altfor lenge
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Forhåpentligvis kommer det en demo om ikke så altfor lenge Demo er like rundt hjørnet, faktisk
notarget Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Sikker på at du ikke mener Betaen? Den kommer vel ut i slutten av januar..men man må være blitt valgt ut til å spille det.
TCi Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Beta'en kommer innen 15 januar, ifølge UbiSoft. Men ingen ord om singleplayer demo ennå, men i følge hjemmesiden til spillet er det snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå