bare mathisen Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Av en eller annen grunn skjønner jeg ikke hvordan jeg skal telle varelageret i oppgaven.. Håper noen kan hjelpe meg, legger ved en gyazo. Det er en nettside for bilder. https://gyazo.com/0832ed777b8cbe71b2444c9e2eca55d9 Det er da varelagertellingen per 31.12.2018 jeg ikke helt forstår. Håper noen kan gi meg en rask forklaring! Lenke til kommentar
bare mathisen Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Bare å glemme dette innlegget, svaret var ganske enkelt! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 bare mathisen skrev (2 minutter siden): Bare å glemme dette innlegget, svaret var ganske enkelt! Da burde du komme med svaret her. Lenke til kommentar
bare mathisen Skrevet 3. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Slik jeg forstod det så tar man billigste av anskaffelseskostnaden og virkelig verdi i både varegruppe A og B, deretter plusser man de sammen og da får svaret som er 800 som er varelager for 31.12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå