Tim Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Fikk meg nytt lydkort i dag og har sittet å spilt Return of the King med en kamerat i Coop hele kvelden. Nå er vi sart ferdige med det, og det er dumt for det er drittmorro! Spillet har vel engentlig bra lyd, men det når ikke helt til tops! Noen forslag til spill med BRA lydeffekter og lydopplevelse?! Gjerne også med god grafikk! Takk
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Battlefield 1942 !! Ekslosjoner, kuler, osv... fra alle kanter!
Tim Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 (endret) vel.. Blir lyden i dette spillet råere enn jeg hadde det med mitt gamle Sound blaster Live 5.1? Forresten så er mitt nye kort: Audigy 2 ZS Endret 4. januar 2004 av Tim
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 vel.. Blir lyden i dette spillet råere enn jeg hadde det med mitt gamle Sound blaster Live 5.1? Forresten så er mitt nye kort: Audigy 2 ZS Hva var det du hadde tenkt å bytte fra da?
Tim Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Som jeg sa har jeg byttet fra Sound Blaster 5.1 Live, til Sound Blaster Audigy 2 ZS!
notarget Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Fyr opp NFSU eller heftige action spill som medal of honor, battlefield
NoLimit_^ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Man kan i hvert fall ikke klage på musikken i Atter en Konge-spillet
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Call of duty gjorde så inni HEL bra bruk av lyden at det var ganske så utrolig til tider...
Shifty Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Medal of Honour og Cal of Duty, skytelydene i BF1942 er av utrolig dårlig kvalitet
Sheel Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 enig med MrLee, Call of Duty er heftig, fin ny avatar der MrLee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå