Gå til innhold

Tips til mus, tastatur og headset?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe nytt tastatur og mus og headset denne uka, og lurer på et par ting.... 

Trådløst eller kablet? Har trådløst noe å si i forhold til lag om jeg f.eks. spiller Battlefield PVP? Og om jeg går for kablet mus/tastatur, det funker da om jeg har det via en USB-hub, da jeg gjerne vil sitte et stykke unna selve maskinen?

Har noen tips om rimelige tastatur/mus som kan funke? (gjerne til under 1000,- for begge...), og gjerne litt ergonomisk mus om mulig. Synes det er fryktelig mye der ute, så vanskelig å orientere seg og vite om noe er bra.

Så tar jeg også gjerne i mot gaming headset. Mic er ikke så farlig da jeg kanskje kjøper en Yeti X uansett. Men sliter med dårlig hørsel, så vil gjerne ha noe med god lyd. Helst oppladbart og trådløst. Gjerne med surround. Helst under 2000,-, men kan gå litt over om det virkelig er verdt det. Her leser jeg noen tester som sier at headset A er supert og en annen test som sier at det samme headsettet er crap osv. Vanskelig å vite der også... 

Endret av Celestrian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...