Gå til innhold

Overklokking av grafikkort

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
torsken. håper får din del at du bare kødder dg. Viss ikke, hadde jeg ikke turt å åpne en pc engang.

Ja, enig! Da kan du skade pcen og deg selv!! :yes: Ikke bra!

Ja jeg må være enig med club-fyren. du kan Schanke meg ikke få et 64mb kort til å doble rammen med å klokke det. Og som andre har sagt HOLD deg unna kabinetter fordi du openbart ikke har peling på den slags avaserte greier. :green:

Endret av protone
Videoannonse
Annonse
Skrevet
torsken. håper får din del at du bare kødder dg. Viss ikke, hadde jeg ikke turt å åpne en pc engang.

Skal nok ikke sette på mer minnebrikker, bare overklokke, men trenger man mye ekstra da eller synes dere 64 mb er nok (dere synes sikkert d er lite, jeg vet!!) :wow:

Skrevet
QUOTE (Indaclub @ 06/01/2004 : 16:33)

QUOTE (Lickmastr @ 06/01/2004 : 11:24)

Ja, enig! Da kan du skade pcen og deg selv!! Ikke bra!

Ja jeg må være enig med club-fyren. du kan Schanke meg ikke få et 64mb kort til å doble rammen med å klokke det. Og som andre har sagt HOLD deg unna kabinetter fordi du openbart ikke har peling på den slags avaserte greier.

Her er det åpenbart mange kyr som har glemt at de en gang var en kalv. Du torsken,bare åpne kabinettet :yes: Men før du gjør noe inne i det, sett deg inn i stoffet, ikke bare gyv løs på komponentene.

Alle her har starta på scratch en gang, så hvis du har interesse for data ikke la deg skremme.

Skrevet (endret)

Ja jeg må være enig med club-fyren. du kan Schanke meg ikke få et 64mb kort til å doble rammen med å klokke det. Og som andre har sagt HOLD deg unna kabinetter fordi du openbart ikke har peling på den slags avaserte greier. :green:

Jeg har vert inn og ut av kabinettet i 3 år nå, men senest i går tok jeg knekken på 9700 pro et mitt :blush: ,vi gjør alle feil.

Husk at ikke alle kan like mye om pc,han bør få råd og ikke tull prat.

og moralen blir:ikka ta så mye i,når du skal ha av shimmen ;)

Hadde jeg vert deg,så ville jeg kjøpt et nytt kort,såg et 9600 pro fireblade 128 MB ram til 1000 kr i dag veldig mye for pengene,men noe sier meg at hele pc en din er gammel,så du må nesten vurdere selv.

Etter mitt lille stunt,så satte jeg inn et GF2 mx 200,og tenkte jeg skulle klokke det,slik at jeg ivertfall kunne kjøre ghost recon.

Men det viste seg at vannkjøleblokka var større en skjermkortet,så eg skrinla overklokkinga.Tiden går fort :ermm: .

edit GF2 kortet har 64 MB ram,og en klokk på ca 175.ditt er nok ganske likt.

skal du ha min mening,så er ikke dette brukendes til en dam shit,og jeg vil ha nytt asap.

hva bruker du pc en til da?

Endret av guttorm
Skrevet

Jeg bruker pcen til videoredigering, skrive prog., internett, men ikke så mye spill. Mest Counter Strike. :yes: Har lest mye om data på http://www.hardware.no/guider/ har litt erfaring om hvordan komponenter skal behandles. Statisk elektrisitet er veldig farlig! :no: (Så jeg vet litt!) MEN jeg :green: SPERNGTE :green: en gammal haug av en maskin da!!!!! :w00t: Det sa bang, å så kom det røyk, jævlig fett.!! Må prøves, men det er farlig

Skrevet
Jeg bruker pcen til videoredigering, skrive prog., internett, men ikke så mye spill. Mest Counter Strike. :yes: Har lest mye om data på http://www.hardware.no/guider/ har litt erfaring om hvordan komponenter skal behandles. Statisk elektrisitet er veldig farlig! :no: (Så jeg vet litt!) MEN jeg :green: SPERNGTE :green: en gammal haug av en maskin da!!!!! :w00t: Det sa bang, å så kom det røyk, jævlig fett.!! Må prøves, men det er farlig

Du kjenner vel ikke tilfeldigvis Swein?

Skrevet
Jeg bruker pcen til videoredigering, skrive prog., internett, men ikke så mye spill. Mest Counter Strike.  :yes:  Har lest mye om data på http://www.hardware.no/guider/ har litt erfaring om hvordan komponenter skal behandles. Statisk elektrisitet er veldig farlig!  :no: (Så jeg vet litt!) MEN jeg  :green:  SPERNGTE  :green:  en gammal haug av en maskin da!!!!!  :w00t: Det sa bang, å så kom det røyk, jævlig fett.!! Må prøves, men det er farlig

nei?? HVORDAM DET?

Skrevet
Jeg bruker pcen til videoredigering, skrive prog., internett, men ikke så mye spill. Mest Counter Strike.  :yes:  Har lest mye om data på http://www.hardware.no/guider/ har litt erfaring om hvordan komponenter skal behandles. Statisk elektrisitet er veldig farlig!  :no: (Så jeg vet litt!) MEN jeg  :green:  SPERNGTE  :green:  en gammal haug av en maskin da!!!!!  :w00t: Det sa bang, å så kom det røyk, jævlig fett.!! Må prøves, men det er farlig

nei?? HVORDAM DET?

Den røde lille knappen som alle lurer på hva er :devil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...