Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Øyeoperasjon linse skifte


xrays

Anbefalte innlegg

Tenkte å foreta et linse skifte på Memira eller Argus. Men er selvsagt bekymret for et slikt inngrep. Jeg har dessverre også et annet inngrep som ble et helvete lenge etterpå derfor er jeg ekstra bekymret for at nå alt skal gå gale.

Jeg har blitt langsynt i raskt tempo rett og slett og syns det er et styr med disse brillene, derfor hadde det vært flott og slippe briller! 

Leser på googel anbefaling generelt at folk er svært fornøyde med et slikt inngrep. Er det noen som har en spesiell kninikk å anbefale, evt navn på dyktige folk til å utføre? Jeg bor i Oslo. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
xrays skrev (På 3.11.2020 den 23.32):

Tenkte å foreta et linse skifte på Memira eller Argus. Men er selvsagt bekymret for et slikt inngrep. Jeg har dessverre også et annet inngrep som ble et helvete lenge etterpå derfor er jeg ekstra bekymret for at nå alt skal gå gale.

Jeg har blitt langsynt i raskt tempo rett og slett og syns det er et styr med disse brillene, derfor hadde det vært flott og slippe briller! 

Leser på googel anbefaling generelt at folk er svært fornøyde med et slikt inngrep. Er det noen som har en spesiell kninikk å anbefale, evt navn på dyktige folk til å utføre? Jeg bor i Oslo. 

Anyone? 

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
xrays skrev (På 3.11.2020 den 23.32):

Tenkte å foreta et linse skifte på Memira eller Argus. Men er selvsagt bekymret for et slikt inngrep. Jeg har dessverre også et annet inngrep som ble et helvete lenge etterpå derfor er jeg ekstra bekymret for at nå alt skal gå gale.

Jeg har blitt langsynt i raskt tempo rett og slett og syns det er et styr med disse brillene, derfor hadde det vært flott og slippe briller! 

Leser på googel anbefaling generelt at folk er svært fornøyde med et slikt inngrep. Er det noen som har en spesiell kninikk å anbefale, evt navn på dyktige folk til å utføre? Jeg bor i Oslo. 

Jeg lurer på om noen kan tipse konkret nettside for operasjon i utlandet, da prisene i Norge nesten 70 000,- nkr for skifte på begge øynene, sykt dyrt altså..!!. 😱😱😭😭😵

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...