Gå til innhold

Brannmann i militæret


Dirhad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal i militæret til april i Madla. Der skal jeg i luftforsvaret og har lyst til å bli brannmann. Finner veldig lite informasjon på nettet og lurer på hvordan veien er i militæret og etter. Hva gjør jeg etter og hvor lang tid tar det å bli full utdanna brannmann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med andre greiner innafor forsvaret så søker du teneste undervegs i rekruttperioda. Mot slutten av rekrutten får du tildelt tenesteplass basert både på eigne ønske og korleis innsatsen din har blitt vurdert.
Du kan søke om tenesteplass både basert på teneste, tenesteplass, eller begge delar.

Brannkurset er vel på 5 veker før du er klar til å bli satt i teneste.

Kva du gjer i tenesta vil variere mykje alt etter kvar du får tenestegjere. Enkelte basar har ein berre ansvar for eit avgrensa militært område, andre stadar har ein også den lokale beredskapen og bistår også i nærområdet rundt basen.

Typisk vil nok ei vanleg teneste bestå av mykje venting og øvingar. Du vil ha bra sjangs for å kome inn i ei gunstig turnusordning som gir forholdsvis mykje fritid.

https://www.forsvaret.no/forstegangstjeneste/tjenesteguiden/vakt-og-sikring/brannvernsoldat

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...