Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

hey!

 

Jeg har aldri tatt dette opp, siden jeg ikke har tenkt på det, men siden dere her på forumet kan mye og alt! så lurer jeg på hva dere synes jeg burde gjør!

 

Jeg kom til Norge den 07-07-1995(er fra Irak).

 

Men saken er at den norske stat trodde ikke at jeg var født 21-12-1986(de sa at mange utlendinger sier at barna deres er født 21-12 :dontgetit: ), så dem bare skrev at jeg var født 07-07-87, når jeg egentlig ikke er født da!

 

Pappa tok ikke med noe som kan bevise at jeg er født 21-12-86(eller jeg har dåpsatest hvor det står at jeg er døpt juni 87 da, hjelper det?), siden vi rømte fra Irak!

 

Jeg har ikke brydd meg så mye om dette, men siden jeg fyller 18 år i år, så vil jeg gjerne bytte bursdagen min til den orginale!!!

 

Veit noen av dere hva jeg kan, eller burde gjøre? eller om det hele tatt går ann og bytte bursdagen sin, uten dokumentasjon?

 

mvh bassmania

 

PS:hadde vært takknemlig for seriøse svar!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey!

 

Jeg har aldri tatt dette opp, siden jeg ikke har tenkt på det, men siden dere her på forumet kan mye og alt! så lurer jeg på hva dere synes jeg burde gjør!

 

Jeg kom til Norge den 07-07-1995(er fra Irak).

 

Men saken er at den norske stat trodde ikke at jeg var født 21-12-1986(de sa at mange utlendinger sier at barna deres er født 21-12 :dontgetit: ), så dem bare skrev at jeg var født 07-07-87, når jeg egentlig ikke er født da!

 

Pappa tok ikke med noe som kan bevise at jeg er født 21-12-86(eller jeg har dåpsatest hvor det står at jeg er døpt juni 87 da, hjelper det?), siden vi rømte fra Irak!

 

Jeg har ikke brydd meg så mye om dette, men siden jeg fyller 18 år i år, så vil jeg gjerne bytte bursdagen min til den orginale!!!

 

Veit noen av dere hva jeg kan, eller burde gjøre? eller om det hele tatt går ann og bytte bursdagen sin, uten dokumentasjon?

 

mvh bassmania

 

PS:hadde vært takknemlig for seriøse svar!!!

Hva med å flytte hjem til Irak nå som Saddam er borte fra makten og du er blitt myndig ? Der finner du alle papirene dine, så får du rett bursdags dato. For det er vel slik at alle "flyktninger" ønsker å vende tilbake til sitt hjemland. Dere har vel ikke andre grunner til å fortsatt bli boende her, så lenge faren for at dere vil bli tatt av dage hvis dere kommer til hjemlandet deres, ikke er tilstede mer ? :thumbup:

Lenke til kommentar
haha, seriøse svar er no dritt, jeg og min familie hakke lyst til å flytte tilbake, vil lever ganske godt i Norge!!! Lever godt av tryged og skatte pengene dine :p , men fra tull til alvor!

 

Hold dere til topicen!!

Holder meg ti TOPICEN jeg. Må da få lov å komme med mine meninger/forslag.

Eller ble de rasitisk mottatt ? :dribble:

Lenke til kommentar

ingen har snakket om rasisme.

(eller kanskje litt ja, hehe)

 

Han lurte på hva han burde gjøre med saken, om BURSDAGEN HANS, du svarer flytt tilbake til Irak? ehhmmmm? skjønner du ike det?

 

Skulle gjerne diskutert dette med deg, men siden jeg ikke får lov, ber jeg deg heller å holde deg til topic, prøv det a, vær så snill.

Endret av boy2star
Lenke til kommentar
norsk statsborger din tass

 

Edit:

1. det er ikke det han spørr om.

2. han har bodd her i 8-9 år, dvs største delen av livet sitt her i Norge.

3. du burde ikke kommentere sånne ting uten å vite mer..

SITAT "Jeg har aldri tatt dette opp, siden jeg ikke har tenkt på det, men siden dere her på forumet kan mye og alt! så lurer jeg på hva dere synes jeg burde gjør!" SITAT SLUTT

 

Dette er hva han spør om. Så er det noe galt av meg å si hva JEG synes han burde gjøre ?

Lenke til kommentar
Man må jo selvsagt ha bevis for datoen. Men., hvorfor ikek bare dra hjem til Irak, om så enn på ferie, lete etter papirene og deretter komme hjem? Med en bevitnet kopi?

Ja, selvfølgelig Joachim, selvfølgelig har de et intakt hjem der nede med papirene liggende pent og pyntelig i et arkivskap. SELVFØLGELIG.

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...