miCro Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har fått i oppdrag av en venn av meg å rippe noen CDer han har om til mp3 format, og jeg oppdaget at denne funksjonen fantes i winamp. Spørsmålet mitt er om winamp er et duganes program for å rippe CDer? Vennen min er nemlig veldig opptatt av at det skal bli god kvalitet på sangene..
miCro Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Skrevet 3. januar 2004 Noe jeg også lurer på er hva de forskjellige instillingene under CD Ripping menyen i winamp egentlig betyr. F.eks Mode, hva bør man velge her? Og har det noe å si hvilken hastighet man ripper CDene i?
Firesky Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 hadde jeg hvert deg ville jeg ha brukt et program som heter "audiograbber" det er lettvint og greit og vet du hvor jeg kan få tak i Winamp 5.01? jeg har bare Winamp 2.91
Loomy Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 og vet du hvor jeg kan få taki Winamp 5.01? Geeee... let me think http://www.winamp.com ??
pstub Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Jeg bruker MusicMatch til å rippe CD'er, og det funker veldig bra!!! www.musicmatch.com
pstub Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Slettet: <Dobbelpost> Endret 11. februar 2004 av pstub
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå