Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

! KJEMPENYHETER TIL ALLE ADSL FANS !


Anbefalte innlegg

A"MUND" IKKE KLAG PÅ ATT NOEN HAR STOR "MUND"

DET ER VEL HELLER DU A-"MUND"

SOM TRENGE EN JOHN BLUND (enter sandman) :smile:(roe ned)

 

HEHEHE DER TELTE JEG DEG Å :lol:

(akkurat som i eventyret)

(SirHartge VET NÅR JEG TELLER :lol:

SIR HARDTASTER :lol:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=18456&forum=25

 

SÅ ETTER EN BLUND, AMUND

 

AMUND IS BACK :cool: BIGGER THAN EWER :cool:

 

(AKKURAT SOM MEG) :lol:

JA JEG HAR STOR MUND :razz:

ME SOOOO BIIIGGG

 

ME: THE HARDTASTER ! :cool: ME: THE BIG A-MUND :wink:

:lol:ME: THE ROPER :lol:

 

PS: sorry karer , jeg bare er sånn :smile:

For sent og gjøre noe med meg nå,

ja er blitt alt for gammel til det :smile:

hmm skjedde det noe i barndommen :?:

:smile: :smile:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: JEG-ROPER-IKKE på 2002-03-07 18:46 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ER DET MULIG AMUND??

HVA MED Å SLUTTE Å BRY DEG SÅ MYE?

blir så provosert å slike ting!

 

! TELENOR I FULL GANG IGJEN MED ADSL !

 

Jeg ville bare si at jeg setter stor pris på folk som ikke roper til en hver tid. Om mulig, håper vi derfor at våre brukere kan skrive tittelen på tråden med små bokstaver.

 

Når man skriver poster uten unaturlig bruk av store bokstaver blir man dessuten oppfattet som langt mer seriøs.

 

Denne meldingen er ikke ment som et enkeltangrep, men en generell retningslinje som alle burde følge. Jeg tror de fleste forstår hvorfor man ønsker at brukerne ikke skal benytte seg av caps lock til enhver tid...

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Telenor har jo nettop sagt de ikke kommer til å bygge ut andre steder enn det er behov, så hvorfor skulle de plutselig ha ombestemt seg? De vet jo at de har den dårligste løsningen på markedet, de har alltid hatt den dårliste , men dyreste og mest "brukervennlige" løsningen på markedet helt siden de tok startet dialup til internet. De lurer oss ved å komme med falske løfter og priser som er dyrere men med rabatter, ja da skal det være billig likevel. Hvem gidder ha 128kbit ut hastighet? Det er jo alt for lite:)

 

Max nedetid jeg har hatt på nextgentellen min er 4-5 timer en natt når de drev vedlikehold. ellers har det vært et par disconnecter på 1 sekund på snart 10 måneder. Alle jeg kjenner som har telenor sliter med passord og tull og tøys.) Nextgentel, plug i huben eller switchen eller nettkortet og vips funker det:)

 

Jeg skjønner ikke at telenor gidder engang, og at de tør påstå de har et så bra produkt... og de må @£$@£$@£ sparke ut de som sitter på support og få inn folk som VET hva de snakker om:)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-08 12:50, magfa skrev:

ER DET MULIG AMUND????

HVA MED Å SLUTTE Å BRY DEG SÅ MYE?

blir så provosert å slike ting!


Man fiser ikke ved middagsbordet. Man klør seg ikke i ræva på trikken. Man benytter ikke utelukkende store bokstaver (enten det er ved bruk av shift eller caps-lock) i emnelinjer eller poster, i diskusjonsforum, nyhets-grupper osv. Jeg anbefaler de som ikke har gjort det å ta en titt på denne siden, hvor man finner mye bra informasjon omkring disse tingene.

 

Moderatorer er i sin fulle rett til å gjøre oppmerksom på slike ting, og kvasse usakelige svar på slike irettesettelser er totalt unødvendige.

Lenke til kommentar

Hmm slutt nå og kikk på meg og mine store bokstaver i overskriften !

De bokstavene ble skrevet fordi jeg syntes denne nyheten var meget STOR og ville blir en STOR glede for mange der ute som lengter etter ADSL.

Makan til "flisespikkeri" da.

Desuten det att forskj mennesker velger og "utdype"

enkelte ord og tegn med "fete"/STORE bokstaver er normalt sett ett sunt tegn på ett fleksibelt samfunn med plass for personligheter som ikke lar seg strukturere i en stereotype form.

Så gutter slutt og tull , Vi lever ikke i ett "kommunist" samfunn hvor alle må til en hver tid være helt like.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-08 17:43 ]

Lenke til kommentar

Om klagen på nevnte overskrift...

Tøv! De største avisene i Norge skriver alle overskrifter med store bokstaver. (store og feite bokstaver!) Hvis noen har en glad-nyhet og formidle, så må de gjerne rope. Bruken av caps videre i innlegget er kanskje ikke så bra. Men som sagt, jeg synes vi skal se litt på hva det er snakk om i nevnte innlegg før vi klager.

Lenke til kommentar

Fikk telefon fra statistisk sentralbyrå i går kveld, der jeg fikk spørsmål ang. Telenor og ADSL. Om jeg ville ha ADSL når det ble tilgjengelig der jeg bor. (klart det) Hva jeg syntes om telenor sin politikk med betaling pr.kb nedlastet.(Nei, det er jeg ikke) De nevnte noe med at minstehastigheten skulle opp et nivå og prisen skulle ned. Kan nok hende at dere er inne på noe om at Telenor vurderer å starte opp igjen ADSL-utbyggingen. I så fall. JIPPI

Lenke til kommentar

Var da voldsomt til syting da enkelte kom med da. jeg er fullt klar over at utbyggingen kommer til å gå sakte, men det er jo bedre enn full stopp i alle fall.

Nextgentel har jo det beste tilbudet, men har hørt flere som klager på dårlig ping til tider, så... noen som har erfaringer med de andre som f.eks Tiscali og Bluecom?

Kommer i alle fall sikkert ikke hit jeg bor med det første, men jeg får sannsynligvis tilgang til trådløst bredbånd snart, så det er i alle fall en god trøst (2mbit begge veier :smile: )

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-08 21:20, _Furien_ skrev:

Hvorfor venter alle på ADSL?


Bredbånd kommer jo snart, og på et sted som Hadeland kommer det allerede til høsten!!!


Gleder meg vilt!!!



Det er noen steder i Bergen som har hatt bredbånd (BKK, 10Mbps) i over et år...

Lenke til kommentar

Må skuffe deg, i-am.

Telenor har gått ut og sagt at de sakker ned ADSL utbyggingen i landet. Årsak: "Manglende Interesse".

Ehh.. Whatever...

Etter hva jeg har hørt, har Telenor så STOR pågang på ADSL bestillinger, at det tok 3 måneder før bestillinga mi kom igjennom.

 

Litt selvmotsigende, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...