Gå til innhold

Har jeg blitt lurt av denne nettbutikken?


Anbefalte innlegg

Den 18.10 kom jeg over en annonse på Instagram, de annonserte for en kattevannfontene. Så leste meg litt opp på det å fant ut at dette er en bra ting for katten min så jeg bestilte denne uten å tenke mer på det. 
Begynte å tenke på denne i går da jeg ikke kan huske å ha hørt noe mere om denne, sjekket om på mail. Men har ikke fått noe annet en en bekreftelse på bestilling, og at de vil varsle meg når varen blir sendt. 

Så jeg sjekket siden igjen å ser at de bare selger 6 produkter, så her begynte jeg å stusse litt. Så har prøvd å søke opp om noen har skrevet om denne hjemmesiden, men helt uten hell. 

Har noen av dere erfaring med denne hjemmesiden www.riktigpris.com ?
Jeg betalte 400kr for produktet da det var på halv pris, så det er ikke snakk om noe stor sum. 

La oss si at dette er scam, kan jeg da se på pengene som tapt? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kryptodebunker skrev (Akkurat nå):

Brukte du kredittkort eller paypal kan du iallefall få tilbake pengene dine om du ikke mottar noe vare. 

Pga. Korona kan pakker fra Kina bruke ganske lang tid til Norge. Typ en måned. 

Brukte nok bare vanlig visa, så regner med at pengene da vil være tapt. Er ikke den verste summen å tape, men hadde gledet meg til å få denne i posten da den har så mye positivt ved seg for katten min... 

Men regner med det er 1000vis av andre nettsider som selger samme produktet. 

Er det ikke scam så er det nok bare en fjøsnisse som sitter bak den nettsiden der å bestiller rett fra ebay selv. Så det kan være en av grunnene til at ting tar tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...