Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800


Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har noen meninger eller efaringer med Sapphire Radeon 9800 SE? SE og ikke PRO!

 

Er ganske fårnøyd med det.

Bruker PCen stort sett kun til spill. Spiller stort sett Warcraft 3 The frozen throne.

 

Etter mine erfaringer så er SE kortet en god del billigere enn pro versjonen og yter veldig godt pr krone og sparker en god del ifra pr krone kontra å kjøpe 9600 serie. Har ikke sett noen tester med 9600 XT, men 9800 kortet mitt er vel en god del bedre en 9600?

 

Bruker ATI catalyst versjon 3.10.

 

Har også problemer med at jeg ikke kan bruke Redline programmet som fulgte med kortet, noen som kan hjelpe? Fikk bedskjed fra komplett å installere den nyeste driveren, men dette funket ikke.

 

Betalte ca 1830 kr for 2 måneder siden for kortet på komplett.no

 

Her er resten av maskinen min

 

ASUS A7N8X DELUXE/GD

AMD ATHLON XP2500+ BARTON med EKL blade XP3200

2X256MB 1X512MB TwinMOS PC3200 DDR400

S-ATA Western Digital 2500

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke 2 typer SE kort; 128 bits og 256 bits ? For å liksom gjøre forvirngen komplett??

 

...er vel få som kan moddes til 9800 ...

Det finnes to ja, og etter det JEG (merk: JEG) har fått med meg, så kan alle 256-bits-versjonene moddes til ca 9800PRO.

 

 

edit: Se forresten på DENNE posten.

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

Herregud når du har så lite peiling.. og sitter med 15 lapper i handa og skal ha deg ny pc så for guds skyld få en skilled, og ikke wannabe skilled person til å hjelpe deg!!!!!!

 

Jeg kjøpte et ATi Radeon Saphire Atlantis 128meg 9700Pro kort i Mai for 2500,- og i tester jeg har sett eier den koret ditt.. enda dt er mange mnd-er gammalt...

 

Nei synds synd på deg.. virkelig dårlig kjøp.. men kortet ditt holder a.. ekkno farlig.. men dt ekkno skryte av :/

 

Men hvis du, LOL.. bare spiller warcraft osv trenger du ikke rare pc-en eller grafikk kortet =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...