Gå til innhold

Coaching eller karrierehjelp


Gjest 9fe26...165

Anbefalte innlegg

Gjest 9fe26...165

Hei,

Håper noen kan hjelpe.  Jeg er en mann som nettopp har rundet 40, og kjenner midtlivskrisa presse på.  Jeg jobber i en godt betalt jobb i IT-bransjen i et selskap jeg vil kalle prestisjefullt.  Har omtrent 13 års erfaring innenfor analytics, big data, data warehousing, data engineering - både som utvikler og arkitekt (både "løsningsarkitekt" og den mer tradisjonelle "it-arkitekt"-rollen).  Blir stadig kontaktet av rekrutterere, og er vel sånn sett attraktiv på markedet inntil videre.  Jeg synes jeg har gjort mye riktig, og havner alltid høyt opp på alle evalueringer.  Til poenget (som ikke var å skryte av egen fortreffelighet, selv om det sikkert virket slik):  Føler likevel karrieren har stagnert - jeg sliter med å stikke hodet frem eller ta på meg mer ansvar.  Jeg bruker uhorvelig mye tid på å holde meg teknisk oppdatert - nok til at jeg forstår hvor utrolig mye det er jeg IKKE kan, og har nok en tendens til å ville vite alt om alt.  Tror det til syvende og sist bunner ut i alt for lav selvtillit.  For å komme meg videre (skal tross alt jobbe i knappe 30 år til) må jeg tørre å gjøre noen grep - men jeg trenger hjelp.  Kunne godt tenke meg å snakke med en slags coach (eller kanskje til og med en psykolog med et slags karrierefokus).  Ikke av "engleskole-typen", men noen som kan hjelpe meg å bli en bedre versjon av meg selv og utvikle svakhetene.  Dessverre har jeg i løpet av karrieren aldri truffet på en leder som faktisk tenker på slike ting.   Uansett - noen som har erfaringer å dele, tips til personer/selskaper jeg kan ta kontakt med?

Hilsen mann godt ut i karrieren.

Anonymous poster hash: 9fe26...165

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...