Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker du kjønnshår på menn?


Hildran11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 733f2...eae

Jeg har ikke slike fantasier nei, men jeg liker absolutt best at mannen har hår. Jeg syns ikke noe om når menn barberer seg. Var en periode jeg møtte en fyr for sex, og jeg syns absolutt det var turn-off at han hadde raket alt av hår rundt kølla. Helt greit om han fjerner litt på pungen og stusser det, slik at det ikke er mange cm langt, det er jo bare fint og gjør blow job opplevelsen bedre. Og ja jeg suger selv om der er korte hår. 

Anonymous poster hash: 733f2...eae

Lenke til kommentar
Gjest 733f2...eae skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke slike fantasier nei, men jeg liker absolutt best at mannen har hår. Jeg syns ikke noe om når menn barberer seg. Var en periode jeg møtte en fyr for sex, og jeg syns absolutt det var turn-off at han hadde raket alt av hår rundt kølla. Helt greit om han fjerner litt på pungen og stusser det, slik at det ikke er mange cm langt, det er jo bare fint og gjør blow job opplevelsen bedre. Og ja jeg suger selv om der er korte hår. 

Anonymous poster hash: 733f2...eae

Med vaginal sex, ville det også være fint med kjønnshår- gjerne hos begge?

Lenke til kommentar
Gjest 18c6c...67d

Jeg er mann, men foretrekker å være glatt. Tar brasiliansk voks jevnlig. For min del er det mye lettere å holde meg ren og tørr når jeg er glatt, og det generelt sett bare føles bedre.

Anonymous poster hash: 18c6c...67d

Lenke til kommentar
Gjest 18c6c...67d skrev (12 timer siden):

Jeg er mann, men foretrekker å være glatt. Tar brasiliansk voks jevnlig. For min del er det mye lettere å holde meg ren og tørr når jeg er glatt, og det generelt sett bare føles bedre.

Anonymous poster hash: 18c6c...67d

Foretrekker du da at kvinnen er glatt, eller kan hun ha en dott?

Lenke til kommentar
Gjest 18c6c...67d
Hildran11 skrev (11 timer siden):

Foretrekker du da at kvinnen er glatt, eller kan hun ha en dott?

Jeg har ingen voldsomt sterk preferanse, hun må bare ha det hun selv føler seg mest vel med. Hvis det er snakk om fullstendig ufrisert villniss så avstår jeg fra å gi oral, og hvis jeg får lov til å bestemme selv hvordan det skal være så velger jeg glatt. Men som sagt, det er ikke noe jeg legger meg sånn veldig opp i.

Anonymous poster hash: 18c6c...67d

Lenke til kommentar
Gjest 733f2...eae
Hildran11 skrev (På 5.10.2020 den 23.35):

Med vaginal sex, ville det også være fint med kjønnshår- gjerne hos begge?

Jeg kan ikke si om der er noen forskjell. Alt jeg vet er at det er bedre når mannen har hår nedentil, og spesielt om jeg rir han og gnukker frem og tilbake. Da er jo hårene hans med på å gi meg mer stimuli. Å gnukke klitten mot skjegg er ikke deilig, og at det er helt glatt finner jeg ikke tiltrekkende mentalt eller fysisk. Nei, ja takk til menn med hår (gjør ikke noe om du mangler hår på hodet, eller i ansiktet for den saks skyld). 

Anonymous poster hash: 733f2...eae

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...