Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

761 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      58
    • Nei
      613
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      60
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet
Morromann skrev (6 minutter siden):

Som den gangen du prøvde å insinuere at jeg tror WHO-ledelsen drikker barneblod

Jeg kan ikke huske å ha insinuert noe sånt. Synes bare det virker i overkant konspiratorisk å kommentere en kaffekopp på et bilde.

• Innsiktsfullt 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har drevet såpass mye skittkasting i debatten at du ikke selv husker hva du har skrevet? Vel det overrasker meg ikke. Men jeg ser hva du prøver deg på og jeg gjennomskuer det og kommer ikke til å bite på og gi den reaksjonen du/dere ønsker. Og selvfølgelig fikk du en lyspære for personangrepene dine. Forutsigbart.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Skrevet
Morromann skrev (29 minutter siden):

Du har drevet såpass mye skittkasting i debatten at du ikke selv husker hva du har skrevet? Vel det overrasker meg ikke. Men jeg ser hva du prøver deg på og jeg gjennomskuer det og kommer ikke til å bite på og gi den reaksjonen du/dere ønsker. Og selvfølgelig fikk du en lyspære for personangrepene dine. Forutsigbart.

God bedring ❤️

• Liker 4
Skrevet

Og der kom det. Når man er tom for argumenter så tyr man til personangrep som "god bedring". Og som selvfølgelig har fått oppstemmer fra boter. Men jeg må desverre skuffe deg med at du kaster bort tiden for du vil ikke få den reaksjonen du egger til med flamebaiten din.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det vet de vel best selv.Det er jo ganske typisk at når giftige personangrep som "ønsker om god bedring" og lignende postes er det en strøm av besøkende fra diverse brukerkontoer som har vært registrert i årevis med mellom få eller ingen innlegg registrert overhodet under "hvem er aktive". Jeg mener; hva er poenget med en brukerkonto på et åpent forum man selv ikke gidder å skrive på - med mindre det er snakk om å drive masseoppstemming samt drive synkronrapportering til moderatorene? Vel; da gir det mening. Men hvem disse er vet de vel best selv.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
4 hours ago, Krig og fred said:

Akkurat som om amerikanske politikere har noe som helst med å gjøre med laboratorier i Kina

0eabe38e-299f-4359-86f7-126412fb4906.png

Jeg antar det må ha vært noen politikere involvert i å bestemme å gi penger til institusjoner og laboratoriet i Wuhan. Derfor blir svaret på setningen din, at ja, noen amerikanske politikere har altså noe med disse i Kina å gjøre.

Endret av Selfuniverse
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Selfuniverse skrev (8 timer siden):

0eabe38e-299f-4359-86f7-126412fb4906.png

Jeg antar det må ha vært noen politikere involvert i å bestemme å gi penger til institusjoner og laboratoriet i Wuhan. Derfor blir svaret på setningen din, at ja, noen amerikanske politikere har altså noe med disse i Kina å gjøre.

Vel; ja; amerikansk politikk er jo en gryte med forskjellige ingredienser og lobbyisme spiller jo en stor rolle for å få nå frem med sine interesser men som også er i sterk konkurranse med andre interesser. Det er vel få land i verden som styres så til de grader av lobbyisme enn nettopp USA, selve lobbykrati nummer 1. Men her er det nok snakk om både republikanske og demokratiske politikere som har latt seg lokke med til å gå med slik finansiering uavhengig av administrasjon. Og det var jo under Obama det ble slått mest ned på støtte til slik livsfarlig forskning. I dag tror jeg både republikanere og demokrater vil kvie seg for å ville ha noe med slikt å gjøre etter det som har skjedd.

Hva som er tydelig er at det har vært snakk om at det nok var noen innen den amerikanske administrasjonen som forståelig nok ønsket innsyn i hva som foregikk i kinesiske laboratorier av sikkerhetsgrunner; for å eventuelt kunne avdekke potensiale for biologisk krigføring som sannsynligvis er årsaken til at laboratorier som det i Wuhan egentlig eksisterer. Det er KINA vi snakker om her. Aldri i livet om deres oppgave er å "fohindre pandemier". Den skal man lenger ut på landet med.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...