Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

762 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      58
    • Nei
      614
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      60
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Selfuniverse skrev (8 timer siden):

0eabe38e-299f-4359-86f7-126412fb4906.png

Jeg antar det må ha vært noen politikere involvert i å bestemme å gi penger til institusjoner og laboratoriet i Wuhan. Derfor blir svaret på setningen din, at ja, noen amerikanske politikere har altså noe med disse i Kina å gjøre.

Vel; ja; amerikansk politikk er jo en gryte med forskjellige ingredienser og lobbyisme spiller jo en stor rolle for å få nå frem med sine interesser men som også er i sterk konkurranse med andre interesser. Det er vel få land i verden som styres så til de grader av lobbyisme enn nettopp USA, selve lobbykrati nummer 1. Men her er det nok snakk om både republikanske og demokratiske politikere som har latt seg lokke med til å gå med slik finansiering uavhengig av administrasjon. Og det var jo under Obama det ble slått mest ned på støtte til slik livsfarlig forskning. I dag tror jeg både republikanere og demokrater vil kvie seg for å ville ha noe med slikt å gjøre etter det som har skjedd.

Hva som er tydelig er at det har vært snakk om at det nok var noen innen den amerikanske administrasjonen som forståelig nok ønsket innsyn i hva som foregikk i kinesiske laboratorier av sikkerhetsgrunner; for å eventuelt kunne avdekke potensiale for biologisk krigføring som sannsynligvis er årsaken til at laboratorier som det i Wuhan egentlig eksisterer. Det er KINA vi snakker om her. Aldri i livet om deres oppgave er å "fohindre pandemier". Den skal man lenger ut på landet med.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nukleosid skrev (På 25.8.2025 den 21.37):

Det er det. Men det er fortsatt den teorien som flest tror på, også blant de som ikke tror på de andre teoriene. Men det er som du sier, noen er det umulig å få til å endre mening... og det gjelder begge sider.

Som du ser har dette spesielt vist seg de siste dagene med en helt ekstrem aggresjon rettet mot meg til tross for at jeg ikke har skrevet om noe annet enn laboratorielekkasjen og ikke en gang påstått at det var med vilje. Og jeg er langt fra den enste som tror det kom fra en labb men det er kun jeg som får all mulig dritt kastet over meg. Merkelig det der.

Endret av Morromann
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Morromann skrev (1 time siden):

Som du ser har dette spesielt vist seg de siste dagene med en helt ekstrem aggresjon rettet mot meg til tross for at jeg ikke har skrevet om noe annet enn laboratorielekkasjen og ikke en gang påstått at det var med vilje. Og jeg er langt fra den enste som tror det kom fra en labb men det er kun jeg som får all mulig dritt kastet over meg. Merkelig det der.

Jeg har ingenting i mot deg eller din mening om "lablekkasje" problemet er at du ikke kan underbyggde dette med annet en konspirasjoner. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...