Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor adsl tilkobling uten cd


Anbefalte innlegg

Beklager hvis dt her har vært spurt om før men altså:

 

Har hatt ADSL lenge nå, og begynner bli ganske lei av og klikke adsl ikonet så koble til - så 40.000 pop ups ..så starte lukke dem.. og etter 1 minutt så var datan klar...

 

INGEN jeg kjenner MÅ BRUKE programmet som føller med cd-en til å koble seg til... men de er på nettverk da... jeg har prøvd alle veiviserne i windows og feilmeldinga jeg får da er feil brukernavn eller passord :scared::no:

 

Har jeg noen innstillinger feil?(Ikke dt at dt er så mange av dem)

Er dt telenor som insisterer på at jeg MÅ BRUKE den forp. cd-en?

Noen som veit om et sted med oversikt over innstillinger jeg må ha\eventuelt program...

Noen som har hatt samme problemet og kanskje kan hjelpe meg? :cry:

 

-----------------------------------------

 

Vil jo helst ha dt sånn at jeg alltid er kobla til.. når jeg starter opp pc-en lissom så er jeg automatisk kobla til nettet..

-Er veldig åpen for forslag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ej vil bere sei en ting.. hadde ej vår dej hadde ej villa bytta frå telenor til nåke anna.. d e so UTRULI monge so e Missfornøgde me Telenor ADSL...

 

Men d e no bere sann..

 

Men kan hende dei ikje trenge programme får dei e i nettverk, å bak en router..

hekje so go peiling.. men d e muli d he nåke me d å jer... :dontgetit:

 

Mvh.

Lenke til kommentar

Vennligst bruk bokmål eller nynorsk. SMS-språk og overdrevet bruk av dialekt er ikke særlig lesevennlig. Dette står det noe om i retningslinjene, og vi anbefaler alle å gjøre seg forstått på beste måte.

 

Husk - her på forumet er det ingen begrensninger i antall tegn, så "det" skrives ikke "dt". Videre heter det "eg", ikke "ej" - selv om det muligens uttales slik. Eks:

"hadde ej vår dej hadde ej villa bytta frå telenor til nåke anna" skal skrives noe slikt:

"hadde eg vore deg, hadde eg bytta frå telenor til noko anna".

 

Vi legger ikke opp til at dette forumet skal være noen norsk-skole, men visse minimumskrav bør vi overholde. Det gjør hverdagen for alle brukerne så mye bedre.

 

Med vennlig hilsen moderator yummy.

Lenke til kommentar

øy.. Har du xp kan du bruke den innebygde greia.. husk bare at hvis du bruker noen andre programmer til å ringe opp med enn den på cden må du bruke @online.no i brukernavnet.. Kanskje derfor du får feil brukernavn/passord

 

Oops leste ikke at noen hadde skrevet det allerede

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...