Gå til innhold

Er det lønnsomt å kjøpe pc nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du nevnte prossesorer i begynnelsen. Det funker jo fint å spille så godt som alle spill med mer, med en AMD 2100++

 

jeg tror faktisk at det ikke kommer til å bli en like eksplosiv forbedringer som det var før. Da tenker jeg på prosessoere, minne, skjermer og hovedkort, mens haddisker og skjermkort forsatt kommer til å forbedre seg kraftig.

 

Vel det er hva jeg tror kommer til å skje.

Lenke til kommentar

Nei det lønner seg å vente 3-4 mnd før du kjøper PC. Og om 3-4 mnd bør du vente litt til. Og når du har ventet litt til venter du ennå litt for da kommer det noe ennå kulere til lavere pris.

 

Nei seriøst. Det vil alltid komme noe som er kulere, bedre, billigere senere så om du kjøper nå, ja da er det en maskin som er kulere om 3-4 mnd. Men da er det noe som er ennå kulere rett rundt hjørne.

 

Denne verden går bare fortere og fortere rundt og rundt og til slutt blir du bare kjempesvimmel :D

 

Mitt tips. Kjøp når du har råd til det du har lyst på der og da

Endret av lasso
Lenke til kommentar

Skiftet mellom 32-64 bits er noe mer radikalt skifte der 64 bits programmer ikke,slik jeg forstår det passer til 32bits.Slik skiftet var fra 16bits og 32 bits(486-pentium).

Så vidt jeg husker var ikke det noe stort problem for eiere av486 da skifte tok såpass tid og man savnet ikke ny programvare før 486 va moden til å skiftes ut.

Heller var det ikke så stor ytelseforskjell heller mellom 486 og pentiumen

Hvis den samme trenden gjelder ved dette skiftet så kan du med stor sinnsro kjøpe en 32bits maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...