Gå til innhold

Minste mobil?


Anbefalte innlegg

Hva med 9210i da???...det må jo være den som minst ser ut som en mobil..hohoho

9210i er vel heller blant de største mobilene,,,

 

Var det ikke en motorola som var veldig liten, husker ike hva den heter,,, den skulle være ca likestor som en fyrstikk eske...

Blant de største ja...men også blant de som minst ser ut som en mobil :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har en Maxon 7920 (nesten identisk med 7922) og kan slå fast at den er mindre enn cl50. Betydelig mindre. Dessuten løper den i ring rundt cl50 med tanke på funksjoner, Maxonen har for eksempel gprs, spill og betydelig større skjerm, 128x128 punkter og gråtoner.

 

Den er også mindre og lettere enn Panasonic gd50 som broren min har. Panasonicen er dessuten ribbet som en slakta høne for funksjoner.

 

Maxon er minst. At det er en klapptelefon har ingenting å si. Den forsvinner uansett i hånda når man snakker i den, og når den er klappet sammen så sier folk "nei, i ******, så liten telefon trodde jeg ikke fantes!! Den har jeg aldri sett før." Og DET er det kuleste med å ha den.

Likevel skal jeg selge. Den gamle sliteren min, Sony cmd-z7 er og blir favoritten.

 

Har avertert Maxonen i bruktmarkedet her før uten at noen kom med seriøse henvendelser, men om noen skulle bli fristet nå, er det bare å komme med bud!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...