Gå til innhold

Savner "In reply to #..." opsjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere implementere i forumet noe som viser seg på toppen av hver post når man trykker på "add reply" knapp så at de som leser tråd vet på hvilken post man svarer?

Hehe.... jeg vet ikke om jeg formulerte spørsmål klart nok, men dere kan sjekke her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en funksjon som vil være i Invisionboard 2.0 når det kommer om et par måneder, da vil man kunne se tråder i "news stil" og der vil man da se hvilke poster som er svar til hva :)

Skrevet (endret)

JEG mener: Er man flink til å bruke

så trenger man ikke ett slikt system.

Edit: så nå at det stod "opsjon", og som opsjon synes jeg dette virker greit.

Foreksempel nåt man skal svare på en laaaang post...

Men jeg synes det blir rotete å ha dette på alle posts da man allerede har [qoute]

Endret av NorthWave
Skrevet

Problemet er at qoute funksjonen misbrukes og drar til seg ekstra linjeplass hele tiden... Jeg håper en funksjon hvor det står hvilken person vi svarer til kommer, funker veldig bra i delphi forumene i alle fall....

Skrevet

Ja, QUOTE misbrukes veldig ofte. Mange quoter hele innleg uten behov, eller de quoter noe som alerede er quotet og legger til bare en liten smilie..... :roll:

Og det hele blir quotet igjen med ord "ENIG" i tilleg osv, osv......

Skrevet

Riktig, slå heller ned på feilquoting. Straks vi har et forum hvor folk kan quote så er den andre funksjonen litt overflødig. Men, den skader sikkert ingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...