Gå til innhold

Gullkorn fra "jeg vil ha bærbar"-avdelingen...

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det at moren din ikke vet helt hva ADSL er betyr ikke at det er så skrekkelig morsomt for oss andre.

Foreslår det flyttet til "Inntern DrDoogie humor"@127.0.0.1

Endret av FiskePinna
Skrevet (endret)

Festlig spøk - jeg likte den faktisk.

Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet?

EDIT: Feil i quoting'a.

Endret av DrDoogie
Skrevet (endret)

Festlig spøk - jeg likte den faktisk.

Lurer nesten på om jeg skal fjerne deg fra filteret mitt igjen - lover du å forsøke å være like morsom fremover, hvis jeg går til det skrittet?

EDIT: Feil i quoting'a.

Nytt år, nye muligheter. Da du sendte en "julehilsen", ftp-server med noen godsanger på, brukte jeg 30 minutter av det gamle året til å forfatte en lang PM til deg. Da var det surt å møte en "mottager vil ikke motta din PM". Menmen, jeg er fortsatt en godgutt, så vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt".

Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist.

Endret av FiskePinna
Skrevet (endret)
vil du fjerne filteret ditt så hadde det vært "kjekt".

Edit: En god start vil være å drite i å kalle meg facist.

Da gjør jeg det.

Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse.

Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge?

Endret av DrDoogie
Skrevet
Og ang. "fasist" - nei, det kan vi heller gå nærmere inn på hvis P&R blir åpnet igjen. Men jeg vil kort hevde at dette ikke kun er en nedsettende betegnelse.

Anyway. Skal vi kanskje alle forsøke å la P&R-"abstinensrykninger" ligge, og ikke uttale oss nedsettende om hverandre basert på politisk farge?

Og så ble alle gode venner... :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...