Gå til innhold

Program for videosamtaler


superr

Anbefalte innlegg

Finnes det et bra program til følgende:
Enkelt program for videosamtaler. Kunde skal kunne videochatte med rådgiver. Kunden logger f.eks. inn via en link fra vår nettside. Får tildelt en kode, og kan så videochatte med rådgiver. Det er viktig at dette er enkelt for kunden, og at kunden ikke må laste ned en app eller programvare (kunder kan være fra 20-80 år så begrenset med kunnskap om pc/mobil). Kontoret kan gjøre dette fra en PC med webkamera, mens kunden bruker kamera på telefon. Noen tips til bra program som kan funke til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
superr skrev (1 minutt siden):

Ser at man må ha app til å bruk det på iphone.

 

Sikker? Mener på at man ikke trengte det før. Har ikke iPhone foran meg så får ikke testet, men ja det er jo en nedtur.

Vil jo sannsynligvis fungere med Chrome på iPhone, men det er det vel ikke mange som har.

Lenke til kommentar
Merko skrev (8 minutter siden):

Sikker? Mener på at man ikke trengte det før. Har ikke iPhone foran meg så får ikke testet, men ja det er jo en nedtur.

Vil jo sannsynligvis fungere med Chrome på iPhone, men det er det vel ikke mange som har.

Prøvde å sende linken på sms til meg, da gikk det å komme inn på iphone uten installering ved å klikke på link. Av en eller annen grunn gikk det ikke da jeg skrev inn link i nettleser. Da er dette programmet fullt brukbart. Tusen takk for tips :) 

Lenke til kommentar
superr skrev (7 minutter siden):

Prøvde å sende linken på sms til meg, da gikk det å komme inn på iphone uten installering ved å klikke på link. Av en eller annen grunn gikk det ikke da jeg skrev inn link i nettleser. Da er dette programmet fullt brukbart. Tusen takk for tips :) 

Topp. 

Skal fungere bra ja, i tillegg til at det er norsk selskap som står bak. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...