Gå til innhold

VIP komplett club tilbud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å ikke bli medlem, etter min mening. Når du handler så vil du sakte men sikkert opparbeide deg poeng som åpner opp fordeler. I starten et par hundre kroner i rabatt og etterhvert 10% på et kjøp, som kan bli en del hvis du kjøper noe dyrt. Du kan også opparbeide deg gratis frakt og ikke minst VIP tilbud.

Her er VIP tilbudene for øyeblikket, et lite innblikk i typiske tilbud.

image.thumb.png.de72e37cbf22a8ce6032a7c6ff4e71e8.png

Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Uderzo skrev (2 timer siden):

Det er ingen grunn til å ikke bli medlem, etter min mening. Når du handler så vil du sakte men sikkert opparbeide deg poeng som åpner opp fordeler. I starten et par hundre kroner i rabatt og etterhvert 10% på et kjøp, som kan bli en del hvis du kjøper noe dyrt. Du kan også opparbeide deg gratis frakt og ikke minst VIP tilbud.

største problem man ikke får god support og åpenkjøp så venter til det blir bedre ellers handler jeg kun brukt eller på power.

Man har vel mistet komplett bank fordelene også. så må både være salg og club fordel hvis man skal vurdere det eller bedre support.

Lenke til kommentar

Takk for svar, er allerede medlem da jeg kjøpte TV på bra tilbud. Det jeg lurer på er VIP-tilbud man skal få om man passerer 20'000,-

Har noe tilgode hos Komplett og ellers noen ting jeg skal kjøpe, kan gå for komplett om det er en fordel å passere 20'000,- Men hva er disse VIP tilbudene? Noe bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...