Gå til innhold

Kommer jeg til å merke stor forskjell?


b0berg

Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket Nvidia Geforce4 ti4200 64mB, men synes det begynner å henge etter litt. Det virker fortsatt, det gjør det, men nå kommer det jo en del nye spill i 2004 så jeg tenkte jeg skulle kjøpe nytt.

 

Kommer jeg til å merke forskjell i spill vis jeg kjøper Sapphire Radeon 9600 PRO Fireblade Edition 128mB, eller et Radeon 9800 kort?

Endret av b0berg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret er garrantert JA ;)

 

Sitter her med det samme kortet som du gjør og jeg har intet annet ønske enn å bytte det ut med ett Radeon kort (Ønsker meg Sapphire Radeon 9600 XT) :D

Selv om mitt geforce ti4200 er fra Gainward og overklokket litt (det funker jo nesten ikke og overklokke i det hele tatt før kortet kreperer) så holder det ikke lenger mål... det ble forsåvidt utdatert for lenge siden :p

 

Mao: Kjøp deg nytt :D

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

Eg vil si nei til det spørsmålet ditt. Du vil nok kanskje fått litt bedre bildekvalitet. Eg ville nok merket mye mere om eg kjøpte noen av de kortene du nevner, eg har bare et gammelt GF2 Ultra 64MB. (Vuderer faktisk å kjøpe Msi FX5950 256MB)

Så eg sier vent litt til før du kjøper deg nytt skjermkort.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Svaret er garrantert JA ;)

 

Sitter her med det samme kortet som du gjør og jeg har intet annet ønske enn å bytte det ut med ett Radeon kort (Ønsker meg Sapphire Radeon 9600 XT) :D

Selv om mitt geforce ti4200 er fra Gainward og overklokket litt (det funker jo nesten ikke og overklokke i det hele tatt før kortet kreperer) så holder det ikke lenger mål... det ble forsåvidt utdatert for lenge siden :p

 

Mao: Kjøp deg nytt :D

Tror du blir skuffet vist du bare oppgraderer til 9600 XT er nesten ikke forskjell i dx8 må du huske...Så alle di spilla du spiller nå får du en mini økning i ytelsen på...

er en del mere å hente i dx9 men ikke allverden

Gå for min. 9800PRO

Lenke til kommentar
Svaret er garrantert JA ;)

 

Sitter her med det samme kortet som du gjør og jeg har intet annet ønske enn å bytte det ut med ett Radeon kort (Ønsker meg Sapphire Radeon 9600 XT) :D

Selv om mitt geforce ti4200 er fra Gainward og overklokket litt (det funker jo nesten ikke og overklokke i det hele tatt før kortet kreperer) så holder det ikke lenger mål... det ble forsåvidt utdatert for lenge siden :p

 

Mao: Kjøp deg nytt :D

Tror du blir skuffet vist du bare oppgraderer til 9600 XT er nesten ikke forskjell i dx8 må du huske...Så alle di spilla du spiller nå får du en mini økning i ytelsen på...

er en del mere å hente i dx9 men ikke allverden

Gå for min. 9800PRO

Fanken... Du sier noe der :p

 

Forslaget er notert ;)

Lenke til kommentar

Hvis du ser litt lenge nedover så kan MAN VELGE de testene

man ønsker seg..... ;)

Akuratt..du tok det beste resultatet..men sett i samenheng blir bildet noe helt annet..

Ikke alle som gidde skjekke ut resten av sia vet du...Men det blir demmes tap da..

 

Derfor fant jeg det dåligste :)

 

 

TaZ

Endret av taz
Lenke til kommentar

Ikke noe poeng å bytte til 9600 serien.. Selv har jeg 9600 pro FE og bare litt mer fps i spill en kameratene med Gf ti 4200 men jeg hadde godt rett på 9800 eventuelt ventet på r 420 brikken som er rundt hjørnet. (det gjør jeg)

 

;) 9600 FE har et veldig godt potensiale for overklokking

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar

hmmm.. du vil nok legge merke til en hel del forskjell på et gf ti4200 og et radeon 9800nonpro, men hittil så er det ikke noe særlig poeng å bytte ut ditt ti4200 mot et 9600 FE. så hvis du skal ha deg et kort, gå for et 9800 hvis du har penger til det. hvis ikke, så ville jeg ventet til 9800 og lignende falt i pris. med mindre du føler at du MÅ ha et nytt kort nå og ikke har penger til "the good shit", det er forsatt ikke et dårlig kjøp med 9600 FE (fireblade-edition).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...