Gå til innhold

Ny Gaming PC 1440p/4K Hjelp og spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei, Da er tiden endelig inne for en kraftig gamer pc igjen og trenger litt hjelp til forskjellige valg.

- 1440p gaming eventuelt 4K om mulig. Her er noen Titler som jeg kommer til å spille etterhvert: Cyberpunk 2077, Hitman1-3, Far Cry 5-6,  The Witcher 3, Crusader King 3, og litt CS:GO

- Budsjett er ikke satt, Ønsker en meget kraftig gaming PC men trenger ikke å sløse unødvendig med penger for 5% bedre PC. Trenger ikke noe RGB lys å diverse, viktigere for meg at den er kraftig og stille om mulig.

Har laget en liten liste på komplett, det er ikke gitt at jeg kommer til å kjøpe alt der ifra, det var mest fordi jeg synes det var enkelt å lage en oversiktlig liste der. Venter også på RTX 3080/90.

Litt spørsmål:

Har hørt RTX 3000 serie kortene er ganske store, kommer det til å passe med kabinettet og Noctua-D15?  

Har også sett på muligheten for Fractal Design 7 Compact med vannkjøling istedenfor, hadde et RTX 3080 passet inn der?

Intel 10900k er den raskeste CPUen for gaming har jeg sett, er det noe sjanse for at det kommer noe bedre før november fra AMD?

1000w PSU overkill for RTX 3080 holder 850watt?

 

Takk for hjelpen.

 

 

1.jpg

Endret av kriss1010
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mumriken skrev (8 minutter siden):

Ser bra ut, men skift ram brikkene! G.skill trident z 3600c15 eller viper steel 4400c18. Når du først bruker så mye på hk så bør du se på maximus xii hero (evt formula) 

Ok ja skal sjekke det ut, så på noen G.skill brikker først men sto de var optimalisert for AMD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...