Son Goku Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Jeg er forbanna! Probleme er at jeg ikke kan spille cs pågrunn av en "Content control". Det er en slags "barnesperre" som ikke jeg har skrudd på og får den ikke av fordi jeg vet ikke passordet. Lurte på om noen kunne hjelpe meg, har prøvd og reinnstalere hele half life og men half life er også sperret! Vil helst ikke formatere
nomercy15 Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 hmm..vil nok tro det er eneste måte..har du barn i huset??kanskje de har vært på å kødda med deg...spørr dem
Son Goku Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 Nei har ikke barn men tror at f*** programmet "Steam" står bak. Har uninstallert det nå
Roskov Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 hmm..vil nok tro det er eneste måte..har du barn i huset??kanskje de har vært på å kødda med deg...spørr dem kanskje _han_ er barnet i huset?
Son Goku Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Skrevet 2. januar 2004 jeg er fjortisen i huset og ingen rører pcen min !!
Flames Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Hvis du bare er fjorten så er vel du egentlig ikke gammel nok til slike spill ?
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 hm, se bakom koverett til HL, hmm, 15+ (ok), du er nok for liten.. jeg er bare 14 selv
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 tror det.. slett cs fra registeret.. men vær forberedt på å måtte skrive in cd key pånytt.. cs ligger foresten i Current user / software / valve /counterstrike men du trenger ikke være sherlock holmes for å lete deg fram til det
blacktower Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Et meget godt poeng, så vi flyttet litt på den
simes Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nei har ikke barn men tror at f*** programmet "Steam" står bak. Har uninstallert det nå Ja, skyld på Steam. Jeg tror faktisk at Steam er "the root of all evil". Edit: det var ironi. Endret 4. januar 2004 av zimen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå