Gå til innhold

Savner et gammelt TV-program med han Arne Hjeltnes. ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter et gammelt tv-program med navn Magic fra rundt året 1992 (tror jeg), kan være mulig at jeg har bommet med 4-5 år over eller under. Den gikk på Tv2, han Arne Hjeltnes var programmleder i det programmet. Det er et program der de viser mengde hvis av forskjellige tryllekunstner. I tillegg får han noen par tryllekunstner gjester også. Til og med han og gjestene viser et tryllekunst nummer, i hver episode. Jeg klarer ikke å finne noe om Magic programmet på nettet i det hele tatt. Er det noen andre som har vært borti det programmet?

Jeg elsket det programmet. ??

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deimos_Anomaly skrev (20 timer siden):

Der de avslørte noen av tryllekunstene? Var ikke det Arve Juritzen?

Jeg finner ikke noe spesifikt på noen av dem, men de jobbet begge i TV2 fra starten av (92).

 

Edit:

Nå – eller aldri! med Trygve Rønningen var det jeg tenkte på

Jeg husker det som om det var i går, jeg er 100% på at det var han Arne Hjeltnes som var programleder i den Tv-programmet jeg snakker om.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
Merko skrev (På 29.8.2020 den 1.49):

Tja, finner bare dette om Arne hjeltnes. Ser ikke noe fra 92' med noe tryllekunstning.

image.thumb.png.c5c76097bf11010dc22b19a992e2eac2.png

Jeg har selv prøvd å leite. Ufattelig vanskelig å finne, akkurat som om det programmet er blidt glemt. Og kanskje dem glemte å føre den opp på nettet. Er det ikke mulig å leite i Tv2 sitt arkiv? Muligheten er jo mange, at det programmet er blidt oppløst med vinden. Kan være mulig at du leiter på feilt år også, ikke vet jeg. Jeg sa jo at jeg var veldig usikker på året. Foresten, har jeg faktisk opptak av hele det programmet på vhs. Har ikke kommet så langt med å konvertere den over til DVD. Jeg har program til det, har bare ikke funnet tid for å gjøre det. Nå vet jeg heller ikke noe om at vhs-kasetten har blidt ødelagt etter så mange år, håper at den ikke er det. ?

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...