airguard Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 Er bare litt nysj. og lurer på hvor mange som bruker "det stoore lånet i januar" på hardware og evnt hvor mye du har tenkt og bruke ? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 Blir en ny hd på meg..200Gb Barracuda tenker jeg.. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 powersupply og en disk eller to i fjord gikk 14000 av det til utstyr, og levde som en fattiglus i noen måneder etterpå Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Bruker iallefall 4k til en ny skjerm...begynner å bli lei av 15" lcd'en min Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Flytter denne til Off topic > Annet. Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Tipper det blir en ny maskin ja... Pengene brenner jo i lomma så lenge de ligger der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Blir nok ny hdd, psu og litt til den nye linja mi fra catch Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 Går VKII og har fåt stipend alle åra. Jeg må bruke det til studier, enda jeg er 18 så blir jeg på en måte tvinga til det. Hvis jeg bruker stipendet jeg har spart til nå på noe annet en studier seinere, ja da vil ikke foreldra mine gi meg noen penge støtte til å studere. Så det klokeste av meg er å bruke det til studier seinere, for da vil jeg jo få en betydelig penge støtte fra dem også. Jeg har klart og overtale dem til at jeg kan bruke stipendet på noe HW greier da. Trenger jo en bærbar pc når jeg skal studere, og det kan jeg bruke stipendet til. MUlig lit off topic siden stipend ikke er helt det samme som studielån, men når den ti kommer for studielån så tviler jeg på at jeg kan ta meg råd til å bruke det på HW. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 4. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2004 200 gig usg/firewire harddisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå