Gå til innhold

TV-out problem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hey, jeg hadde et geforce TI 4200 kort og da fungerte tv out fint, men d klikka og jeg fikk et geforce FX 5600 kort og tv-out virker ikke. er det noen innstillinger jeg må gjøre eller noe sånt? problemet er at det er ikke noe bilde på TVen. er det noe med driveren?

Endret av magnusloe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
hey, jeg hadde et geforce TI 4200 kort og da fungerte tv out fint, men d klikka og jeg fikk et geforce FX 5600 kort og tv-out virker ikke. er det noen innstillinger jeg må gjøre eller noe sånt? problemet er at det er ikke noe bilde på TVen. er det noe med driveren?

Du har satt tv din som pal?

Det er veldig viktig å gjøre!

Skrevet

Har selv Asus FX5200.

Der velger jeg klone, for å få bilde på TV og monitor samtidig.

Velger at skjerm 2 er default fullskjermsenhet.

Velger og at den skal sende ut S-Video, istedenfor auto. (Hvis du kjører S-Video kabel).

Da burde du få bilde på TV hvis du har rett kabel, og TV'en stilt på rett AV-kanal.

Bit merke i at jeg kjører litt eldre drivere. da de nyere driverne ikke er like god til dette med full screen device.

I alle fall har ikke jeg fått det til å funke optimalt.

Min driver (Asus 9520 V45.23) setter jeg bare til å resize automatisk, slik at alle filmer jeg kjører på TV'en automatisk blir rett størrelse.

Prøvde V52.16 (fra Asus) og V53.03 (fra Nvidia) men sleit fælt med at filmene kom utenfor ramma på TV'en, og jeg måtte justere manuelt for hver film.

Noen som har tips til hvordan få det til å funke med de nyere driverne mottas med takk. :yes:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...