pskard Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 Vil gjerne vite hvor du fant tallene for Athlon64. Ace's Hardware hadde tallene [jf linken]. Ok, men de tallene er feil. De stemmer i alle fall ikke overens med AMD sine egne tall for dette. AMD har 89 Watt som MAX POWER for sine Chipsett. Videre er tallene for Intel fra April. Mye har skjedd siden den gang. Videre er tallene for AMD max power, mens det er typical power for Intel. Uansett er det positivt for Intel om dette stemmer.
[Protus] Skrevet 2. januar 2004 Skrevet 2. januar 2004 (endret) Hvilke chipsett ? Endret 2. januar 2004 av [Protus]
Dollar Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Vil gjerne vite hvor du fant tallene for Athlon64. Ace's Hardware hadde tallene [jf linken]. Ok, men de tallene er feil. De stemmer i alle fall ikke overens med AMD sine egne tall for dette. AMD har 89 Watt som MAX POWER for sine Chipsett. Videre er tallene for Intel fra April. Mye har skjedd siden den gang. Videre er tallene for AMD max power, mens det er typical power for Intel. Uansett er det positivt for Intel om dette stemmer. Tallene (hvertfall for Intel modellene) er max power, jeg synes nå AMD tallene ser helt "safe"ut og.
pskard Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Tallene (hvertfall for Intel modellene) er max power, jeg synes nå AMD tallene ser helt "safe"ut og. Les mer her: http://www.aceshardware.com/forum?read=105061681 Det er store spørsmål om disse tallene så jeg tror nok ikke vi skal ta noe på forskudd. Den ene "sikre" kilden sier noe og andre sier noe annet. Uansett er det neppe så lang tid til Prescott kommer ut. Det er allerde lagt opp i en del nettbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå